تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815471705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اطلاعات در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه اطلاعات روز شنبه تیترهای «ایران بستر توافق با کشورهای عضو1+5 را فراهم کرده است» و «33 کشته و 129 زخمی در انفجارهای تروریستی حمص سوریه» را برجسته کرد.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع ایران بستر توافق با کشورهای عضو1+5 را فراهم کرده است اختصاص داد و نوشت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با نشریه اتریشی «استاندارد» در پاسخ به این سوال که چه چیزی وی را به حصول توافق هسته ای مطمئن می کند، گفت: ما تسلیحات هسته ای نداریم و به دنبال آن هم نیستم؛ بنابراین فکر نمی کنم که دستیابی به توافق هسته ای کار دشواری باشد.
روزنامه اطلاعات 33 کشته و 129 زخمی در انفجارهای تروریستی حمص سوریه را انعکاس داد، انفجار 2 خودرو بمب گذاری شده که در شهر حمص سوریه رخ داد، دست کم 33 کشته از جمله چند زن و کودک و 129 زخمی برجا گذاشت. تروریست ها اولین خودرو را در خیابان پرتردد الخصر در منطقه کرم اللوز شهر حمص و نیم ساعت بعد نیز دومین خودرو را در همین منطقه منفجر کردند. این انفجارها خسارت های زیادی به منازل، محل های تجاری و خودروهای موجود در این منطقه وارد کرد.
‏این روزنامه در صفحه اخبار داخلی جهانگیری: مبلغ یارانه در مرحله دوم هدفمندی تغییر نمی کند را بازتاب داد. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در جریان بازدید از ستاد هماهنگی پشتیبانی فنی مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: به مردم این اطمینان داده می شود که دولت هیچ قدمی که برای مردم نگرانی ایجاد کند، انجام نمی دهد و در این زمینه براساس تدبیر و علم رفتار خواهد کرد.
به طور کامل از دولت تدبیر و امید حمایت می کنیم تیتر دیگر روزنامه اطلاعات است. سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه آیین بزرگداشت شهید صیاد شیرازی و 110 نفر از فرماندهان سال های دفاع مقدس درباره چگونگی همراهی نیروهای مسلح با دولت تدبیر و امید گفت: نیروهای مسلح پشتیبان دولت خواهند بود و ما به طور کامل از دولت تدبیر و امید حمایت می کنیم.
این روزنامه در خبری عضویت روسیه در شورای اروپا به حال تعلیق درآمد را برجسته کرد و ادامه داد: طرفداران روسیه در یک هفته گذشته ساختمان های دولتی در شهرهایی چون خارکف، لوهانسک و دونتسک را به تصرف خود درآورده اند. دولت موقت اوکراین تا دیروز به این گروه ها وقت داده بود ساختمان ها را ترک کرده و به اعتراض ها پایان دهند. در این حال عضویت روسیه در شورای اروپا به حال تعلیق درآمد. شورای اروپا در نشست خود تحریم های تازه ای علیه روسیه وضع کرد. کمیته نظارت شورای اروپا، الحاق روسیه به کریمه را نقض قوانین بین المللی خواند و آن را در تناقض با مبانی اولیه این شورا توصیف کرد.
**2059**9131
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن