تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان‌ملل حمله به آوارگان آفریقا را هولناک خواند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سازمان‌ملل حمله به آوارگان آفریقا را هولناک خواند
آژانس پناهندگان سازمان ملل حمله نظامیان آنتی-باکالا به آوارگان جمهوری آفریقای مرکزی را که در حال فرار از جنگ به کشورهای همسایه می باشند، بسیار نگران کننده و هولناک خواند.
کد خبر: ۳۹۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹ - 12 April 2014


آژانس پناهندگان سازمان ملل حمله نظامیان آنتی-باکالا به آوارگان جمهوری آفریقای مرکزی را که در حال فرار از جنگ به کشورهای همسایه می باشند، بسیار نگران کننده و هولناک خواند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی کمیسیار عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) در جمع خبرنگاران ژنو گفت: طی دو هفته اخیر، همکاران ما در کشور کامرون شاهد پناهندگانی بودند که در هنگام گریز از جنگ جمهوری آفریقای مرکزی به آنها حمله شده و با زخم های عمیق ناشی از گلوله و شمشیر به کامرون رسیده اند.

وی اضافه کرد که بسیاری از مردم نیز برای ممانعت از برخورد با نیروهای نظامی مسیحی آنتی-باکالا راه های فرعی و دشوار را برای فرار از کشور انتخاب کرده اند.

سخنگوی پناهندگان سازمان ملل گفت: بسیاری از پناهندگان اظهار داشته اند که نیروهای آنتی-باکالا جاده ها را مسدود کرده و برای جلوگیری از خشونت آنها چندین ماه مجبور به پنهان شدن در بوته ها شده بودند. برخی نیز از حملات این نیروها در هنگام فرار روایت کردند.

آژانس پناهندگان سازمان ملل از نیروهای آنتی-باکالا خواست که جلوی آوارگانی که از خشونت ها به کشورهای همسایه فرار می کنند را نگیرد.

درگیری های بین نیروهای مسلمان سلیکا و مسیحیان آتنی-باکالا که از اواخر سال میلادی قبل شروع شد بیش از 290 هزار نفر را مجبور به گریختن به کشورهای همسایه کرده است. بیش از 650 هزار نفر در داخل کشور آواره شده اند و 2.2 میلیون نفر - نزدیک به نیمی از جمعیت این کشور- نیز به شدت نیازمند کمک های بشردوستانه می باشند.

آژانس پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که با وجود موانع سخت ، نزدیک به 10 هزار نفر در هفته، جمهوری آفریقای مرکزی را به قصد کامرون ترک می کنند.

از آغاز سال جاری میلادی، نزدیک 70 هزار شهروند جمهوری آفریقای مرکزی به پایگاه های امدادی کامرون پناه آورده اند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن