تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813159036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مامور قلابي را شناسايي كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مامور قلابي را شناسايي كنيد
کد خبر: ۳۹۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱ - 12 April 2014




پليس به دنبال كشف ابعاد وسيع‌تري از سرقت‌هاي مردي سابقه‌دار است. اين مرد با استفاده از داروي بيهوشي افرادي را كه به عنوان مسافر سوار خودرويش مي‌شدند بيهوش و اموال‌شان را سرقت مي‌كرد.

به گزارش اعتماد، روز دوازدهم فروردين ماه ماموران گشت پليس آگاهي حين گشت‌زني در حوالي ميدان قيام به راننده يك خودروي پرايد مشكي رنگ مشكوك شدند.

در بازرسي از اين خودرو چند دستگاه گوشي تلفن همراه، چند برگ اسناد و مدارك شناسايي و همچنين بسته قرص‌هاي خواب‌آور و يك اسلحه كمري تقلبي كشف كردند و راننده را به‌نام رضا – 37‌ساله- بازداشت كردند.

با انتقال متهم به كلانتري، او در همان بازجويي‌هاي اوليه به ده‌ها فقره سرقت از زنان جوان اعتراف كرد و گفت با شيوه بيهوش كردن، اموال‌شان را سرقت كرده است. در چنين شرايطي رضا به دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد تا ابعاد بيشتري از سرقت‌هايش كشف شود. تحقيقات نشان داد او روز 18 اسفند ماه از زندان آزاد شده و در اين مدت ده‌ها زن و دختر جوان را طعمه خود قرار داده است.

او در اعترافاتش در خصوص نحوه سرقت به شيوه بيهوشي از زنان گفت: ابتدا يك اسلحه قلابي تهيه كردم و پس از آن زنان جوان را به عنوان مسافر سوار مي‌كردم و بعد از آن فرد ديگري را به عنوان مسافر سوار نمي‌كردم تا بتوانم نقشه سرقت را عملي كنم. به اين ترتيب در طول مسير خودم را مامور معرفي مي‌كردم و اسلحه‌ام را نشان مي‌دادم. آنها هم مطمئن مي‌شدند كه من واقعا مامور هستم. در ادامه به آنها پيشنهاد پرداخت وام مي‌كردم و در فرصتي مناسب آبميوه مسموم را به آنها مي‌دادم و اموال‌شان را سرقت مي‌كردم و آنها را در همان وضعيت بيهوش در كوچه‌هاي فرعي رها مي‌كردم.

سرهنگ داوود فرد، رييس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام جزييات اين خبر از صدور مجوز قضايي براي انتشار تصوير بدون پوشش متهم خبر داد و از افرادي كه با اين شيوه از آنان سرقت شده دعوت كرد براي طرح شكايت به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان پانزده خرداد مراجعه كنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن