تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820307127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت کاشان: شناسایی فرهنگ بومی از ارکان تحقق منویات رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت کاشان: شناسایی فرهنگ بومی از ارکان تحقق منویات رهبری است کاشان– ایرنا– امام جمعه موقت کاشان گفت: برای تحقق شعار رهبری با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ، شناسایی ابعاد مختلف فرهنگ بومی ضروری است.


حجت الاسلام والمسلمینˈعلی احتشامˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شعار امسال رهبری توجه جدی به بحث های فرهنگی و حفظ فرهنگ ایرانی - اسلامی را از سوی مسوولان و آحاد جامعه می طلبد.
وی خاطرنشان کرد: طرح فرهنگ در کنار اهتمام به اقتصاد مقاومتی توسط رهبری گویای این است که بتوانیم از ظرفیت های بی پایان فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در جهت ساختارسازی و نظام آفرینی کشور استفاده کنیم.
به گفته حجت الاسلام احتشام، آنچه در زمینه اقتصاد مقاومتی ما را بیمه می کند سرمایه گذاری در عرصه فرهنگ بومی و اسلامی است.
وی افزود: برای بهره وری بیشتر در زمینه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلام ناب باید با اتکا به خداوند متعال و ظرفیت های داخلی و استفاده از نیروی انسانی و سرمایه های مادی و معنوی با عزم ملی به پیش برویم.
وی افزود: عزم ملی یعنی فرهنگ سازی برای طبقات مختلف با بهره گیری از مدیریت جهادی و این نوع مدیریت به معنی تدبیری است که برپایه استفاده از قدرت الهی و شناسایی نقاط ضعف و قوت فرهنگ بومی پایه ریزی شده باشد.
امام جمعه موقت کاشان، الگوبرداری از مدیریت جهادی دوران هشت سال دفاع مقدس و استفاده از ظرفیت های داخلی را موجب توفیق در عبور از میدان جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی عنوان کرد.
7429/545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن