تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشورهای ناقض حقوق بشر صلاحیت تعیین تکلیف برای ایران را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



خطیب جمعه کرمان:
کشورهای ناقض حقوق بشر صلاحیت تعیین تکلیف برای ایران را ندارند خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کرمان گفت: کشورهایی که برای مردم خودشان هیچ حقی قائل نیستند چه گونه مدعی دفاع از حقوق بشر در کشور ما هستند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد عرب پور، خطیب جمعه کرمان، در خطبه‏های نماز جمعه امروز کرمان که در مصلای امام علی(ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا، گفت: بسیاری از مواد این قطعنامه بی شرمانه است.
وی ادامه داد: طبق آمار پیش از این 60 قطعنامه دیگر علیه ایران از سوی پارلمان اروپا صادر شده بود؛ اما در جدیدترین آنها درخواست‏هایی مطرح شده که از مقام انسانیت به دور است.
امام جمعه موقت کرمان افزود: هدف دشمنان از چنین اعمال بی شرمانه‏ای دشمنی با اعتقادات ملت ایران است؛ اما همه دنیا می‏داند مردم ایران هرگز زیر بار زور نمی‏روند و آزادگی که با خون شهیدان به دست آورده‏اند را تا همیشه تاریخ حفظ خواهند کرد.
وی با بیان این که دسیسه‏های دشمنان با یاری خداوند به جایی نخواهد رسید، اظهار داشت: نتیجه این اقدامات برای غرب چیزی جز نفرت بیشتر مردم از غرب نخواهد بود.
حجت الاسلام عرب پور تصریح کرد: غربی‏ها وقتی دیدند با بهانه قرار دادن مذاکرات هسته‏ای نمی‏توانند با ملت ایران مبارزه کنند بحث حقوق بشر را مطرح کرده‏اند و می‏خواهند با سیاه نمایی به اهداف پلید خود دست یابند.
وی با اشاره به این که حقوق بشر از سوی کسانی مطرح می‏شود که خود به آن پایبند نیستند، اظهار داشت: در کشورهای غربی افراد با حجاب امنیت لازم را ندارند و در این کشورها حقوق اولیه افراد هم رعایت نمی‏شود.
مدیر کل سازمان تبلیغات استان کرمان افزود: کشورهایی که برای مردم خودشان هیچ حقی قائل نیستند چه گونه مدعی دفاع از حقوق بشر در کشور ما هستند، در حالی که هر روز خبرهای بسیاری از کشورهای مدعی حقوق بشر به ما می‏رسد که نشان از نقض حقوق انسانیت است.
وی با تأکید بر این که ملت ایران پشتیبان رهبر و نظام اسلامی است، خاطر نشان کرد: مردمی که برای شکل گیری این انقلاب خون داده‏اند اگر لازم باشد برای حفظ آن از کوچک ترین تلاشی دست نخواهند کشید.
حجت الاسلام عرب پور گفت: شعار سال 93 با محوریت اقتصاد و فرهنگ باید مورد نظر همه قرار گیرد و مرم نباید آن را محدود به مسؤولان بدانند، بلکه باید خود را هم در آن سهیم بدانند.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در زمینه فرهنگ گفت: اگر فرهنگ آلوده باشد تمام اقشار جامعه را درگیر می‏کند و همه باید برای اعتلای آن تلاش کنیم./9702/پ202/س


۱۳۹۳/۱/۲۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن