تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820956137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأمين اعتبار ساخت بيمارستان بزودي جمع‌آوري مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تأمين اعتبار ساخت بيمارستان بزودي جمع‌آوري مي‌شود
معاون اوقافي،حقوقي وامور مجلس سازمان اوقاف وامور خيريه با اشاره به مراحل مختلف ساخت بيمارستان تخصصي سرطان، گفت: منابع مالي براي تأمين هزينه ساخت بيمارستان به مرور واز سوي سازمان اوقاف و امور خيريه؛همزمان با آغاز پروژه جمع‌آوري خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمد مهدي حاتمي در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: تاكنون ميزان اوراق وقف خريداري شده توسط مردم خيرانديش كشورمان تكافوي هزينه‌هاي يكسال آينده بيمارستان را دارد.
 
وي با اعلام آمادگي براي دريافت كمك‌هاي غيرنقدي ادامه داد: در حال حاضر آمادگي براي دريافت كمك‌هاي افرادي كه مي‌توانند بخشي از منابع ساختماني بيمارستان را تأمين كنند، وجود دارد.
 
معاون سازمان اوقاف به تأمين تمام ميلگرد ساختمان بيمارستان توسط يك واقف اشاره كرد و اظهار داشت: با تخمين زدن هزينه كرد فرد واقف، ساز و كار ميزان تخصيص اوراق وقف به افراد انجام خواهد شد.
 
حاتمي تصريح كرد: افرادي كه علاقه‌مند هستند با اين شيوه در اين پروژه سهيم شده و اسم خود را در برگه واقفان ثبت كنند، مي‌توانند به اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تهران مراجعه كنند.
 
وي خاطرنشان كرد: پروژه بيمارستان 500 تختخوابي در 11000 مترمربع و 6 طبقه ويژه مبتلايان به سرطان در موقوفه شهيد روحاني‌نژاد، واقع در شهرري تهران احداث مي‌شود.

انتهاي پيام/







تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن