تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806443913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع اطلاعاتی پاکستان: یک فرمانده گروه شبه نظامی حقانی کشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

منابع اطلاعاتی پاکستان: یک فرمانده گروه شبه نظامی حقانی کشته شد اسلام آباد - ایرنا - برخی منابع اطلاعاتی پاکستان روز جمعه اعلام کردند: در انفجار بمب کنار جاده ای در منطقه قبیله ای وزیرستان شمالی در شمال غرب پاکستان سه شبه نظامی از جمله یک فرمانده ارشد گروه حقانی کشته شدند.


برخی رسانه های پاکستانی به نقل از منابع اطلاعاتی این کشور نوشتند: «شیر امان الله» از فرماندهان ارشد گروه شبه نظامی حقانی به همراه دو نفر دیگر روز جمعه در اثر انفجار بمب کنار جاده ای در بخش «داتا خیل» منطقه وزیرستان شمالی کشته شدند.
تارنمای خبری «اکسپرس تریبیون» پاکستان نوشت: «شیر امان الله» از دستیاران نزدیک «ملا سنگین زدران» از سران گروه شبه نظامی حقانی است.
سازمان ملل متحد و آمریکا «زدران» را در فهرست تروریست های تحت تعقیب قرار داده بود و سال های اخیر در حمله پهپادهای جاسوسی آمریکا در وزیرستان شمالی کشته شد.
شبکه حقانی نیز از گروه های تروریستی افغانستان و پاکستان است که راهبرد حمله به نیروهای خارجی مستقر در افغانستان و نهادهای دولتی در شهرهای این کشور را در دستور کار قرار داده است.
انفجار روز جمعه منطقه وزیرستان شمالی پاکستان در پی تشدید اختلافات درون گروهی میان شبه نظامیان طالبان پاکستان صورت گرفته و منابع آگاه وابسته به شبه نظامیان نیز در گفت وگو با رسانه های پاکستان تشدید اختلافات میان اعضای این گروه را تایید کردند.
رسانه های پاکستانی افزودند: تاکنون بیش از 40 نفر از تروریست ها در پی درگیری های اخیر میان شبه نظامیان طالبان در مناطق قبایلی وزیرستان شمالی و جنوبی پاکستان کشته شدند.
در جدیدترین درگیری درون گروهی میان شبه نظامیان گروه «تحریک طالبان» در منطقه قبیله ای وزیرستان جنوبی در شمال غرب پاکستان 13 نفر از اعضای این گروه کشته شد.
گروههای وابسته به «ولی الرحمان» و «خالد سجنا» که از گروه های زیرمجموعه گروه «تحریک طالبان» پاکستان هستند امروز در بخش های شوال، شاکتویی، مکین و تانک در وزیرستان جنوبی درگیر شدند.
اختلافات میان شبه نظامیان طالبان در روزهای اخیر تشدید شده و درگیری ها میان اعضای این گروه از منطقه قبیله ای وزیرستان جنوبی به سایر مناطق مجاور گسترش پیدا کرده است.
منابع خبری گزارش دادند: «خالد سجنا» یکی از سرکرده های ارشد طالبان پاکستان است که پس از کشته شدن «حکیم الله محسود» رهبر این گروه در جریان حمله سال گذشته پهپادهای جاسوسی آمریکا در منطقه قبیله ای وزیرستان شمالی مصمم شد تا رهبری طالبان را به عهده بگیرد، اما شورای سیاسی طالبان «ملافضل الله» از فرماندهای متواری این گروه را به عنوان جانشین حکیم الله محسود برگزید. این انتخاب باعث ایجاد اختلافات و درگیری میان جنگجویان خالد سجنا و اعضای طالبان پاکستان شد.
آساق**ا.ر**1095**1545
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن