تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801265620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افرادی که نیازی به یارانه نقدی ندارند از دریافت آن انصراف دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه فتح آباد رشتخوار: افرادی که نیازی به یارانه نقدی ندارند از دریافت آن انصراف دهند رشتخوار –ایرنا-امام جمعه فتح آباد رشتخوار گفت:افرادی که نیازی به یارانه نقدی ندارند از دریافت آن انصراف دهند تا دولت بتواند این مبلغ را در بخش های مختلف از جمله بهداشت و درمان و آموزش هزینه کند.


حجت الاسلام رجب قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فتح آباد گفت افزود: با انصراف این افراد از دریافت یارانه نقدی دولت بهتر می تواند با افزایش تولید و رشد اقتصادی زمینه خروج اقتصاد کشور از رکود تورمی حاکم را فراهم سازد.
وی با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان اقتصاد و فرهنگ گفت:این شعار مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بر پایه معیارهای دینی و تمدن اسلامی در جهان معاصر انجام گرفته زیرا اقتصاد یکی از ارکان اصلی جامعه و تمدن اسلامی و مهمترین ابزار تمدنی هر جامعه ای محسوب می شود.
2718/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن