تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور هفت میلیارد و 900 میلیون دلار میعانات گازی در سال 92


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل گمرک سازمان منطقه پارس خبر داد: صدور هفت میلیارد و 900 میلیون دلار میعانات گازی در سال 92 تهران - ایرنا - مدیرکل گمرک سازمان منطقه پارس گفت: سال گذشته(1392) 14 میلیارد و 300 میلیون دلار کالا از گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی از کشور صادر شد و در این میان ارزش صادرات میعانات گازی هفت میلیارد و 900 میلیون دلار بوده است.


به گزارش ایرنا از وزارت نفت، «خداد رحیمی» با بیان اینکه صادرات میعانات گازی با وجود تحریم ها افزایش یافت، افزود: در یکسال اخیر، هشت میلیون و 850 هزار تن میعانات گازی به ارزش هفت میلیارد و ٩٠ میلیون دلار از اداره کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده است.
وی گفت: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن (سال ٩١) از نظر وزن شش درصد و از نظر ارزش ١٨ درصد رشد را نشان می دهد.
به گفته مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بیش از ١٤ میلیارد و 350 میلیون دلار در سال ١٣٩٢ از طریق اداره کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صادر شده است.
وی یادآور شد: ٣٢٥ هزار و ٧٧٤ تن کالا به ارزش دو میلیارد و ٢٨٠ میلیون دلار در سال ٩٢ از طریق اداره کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس وارد کشور شده که عمده کالاهای وارد شده تجهیزات پالایشگاهی و مواد شیمیایی مورد استفاده پتروشیمی ها و فازها بوده است.
مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در سال گذشته، در مجموع شش هزار و ٣٥٦ تن کالا به ارزش بیش از ٣٧,٩ میلیون دلار از این گمرک ورود موقت شده است.
به گفته رحیمی، در یکسال گذشته هشت میلیون و ٢٧٨ هزار تن کالا شامل، محصولات تولیدی منطقه به ارزش هفت میلیارد و ٢٦٦ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.
مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد، در مجموع طی مدت یاد شده، ١٧ میلیون و ١٢٨ هزار تن کالا به ارزش ١٤ میلیارد و ٣٥٧ میلیون دلار از این گمرک به خارج از کشور صادر شده است.
وی افزود: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن (سال ٩١) از نظر وزن دو درصد و از نظر ارزش چهار درصد رشد نشان می دهد.
اقتصام(1) ** 1108 ** 1071
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن