تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814700836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت و ملت هردو پیرو محض رهبر معظم انقلابند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه قشم: دولت و ملت هردو پیرو محض رهبر معظم انقلابند قشم – ایرنا – امام جمعه قشم گفت: اگر غربی ها فکر می کنند با آمدن دولت یازدهم فضایی برای آنها باز شده تا بتوانند به ملت ایران فشار بیاورند، سخت در اشتباهند، چرا که هم ملت و هم دولت پیرو محض رهبر معظم انقلابند و این رهبر شجاع، مدبر و سیاستمدار ما به احدی باج نداده و نخواهد داد.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قشم افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند مذاکره ایران با کشورهای پنج بعلاوه یک، فضای خصمانه و دیدگاه منفی مورد نظر غربی ها را در جهان برعلیه ایران تغییر داد و به همین علت، طبق گفته رهبر معظم انقلاب، مذاکرات باید ادمه یابد و فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران نیز نباید کند یا متوقف شود.
وی تصریح کرد: غربی ها بدانند که مردم و دولت ایران مطیع ولایت فقیه هستند و هراقدامی برعلیه ایران با وجود ولایت فقیه نتیجه و ثمری برای آنها نخواهد داشت.
خطیب نماز جمعه این هفته قشم در بخش دیگری از این خطبه از غربی ها بخصوص انگلیس خواست درباره مسائل داخلی ایران دخالت نکنند و از دولت خواست به اظهارات مداخله جویانه آنها پاسخ مناسب بدهد.
حجت الاسلام جوکار همچنین با تقدیر از ابلاغ سیاست های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب، آن را بهترین نقشه راه پیش رو مسئولان ذیربط دانست و خواستار اجرای دقیق مفاد آن شد.
امام جمعه قشم به تغییرات جدید تنها بیمارستان قشم هم اشاره کرد و با تقدیر از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رییس جدید این بیمارستان گفت: در یکی دو ماه اخیر این بیمارستان پیشرفت های خوبی داشته و افزون بر 28تخت جدید به آن اضافه شده و بخش های ˈآی سی یوˈ و ˈسی سی یوˈ در این بیمارستان در حال راه اندازی است و خیرین نیز قول خریدن تجهیزات ˈسیتی اسکنˈ را به مسئولان آن داده اند.
به گفته وی از فضای موجود این بیمارستان در جهت توسعه آن به بهترین نحو استفاده شده، اما تامین نیروی انسانی آن با مشکلاتی مواجه است و بخصوص وضعیت اسکان پزشکان جدید قابل قبول نیست و ضروری است همه مسئولان جزیره و استان و همچنین مردم جزیره همت کنند تا این حرکت ارزشمند بخاطر این موانع کند یا متوقف نشود.
وی همچنین با گرامیداشت سیزدهم جمادی الثانی مصادف با 24فروردین که به روز تکریم از همسران و مادران شهدا نامگذاری شده است، این افراد را چشم وچراغ جامعه خواند و تکریم آنها را تکریم شهدا دانست.ک/2
1871/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن