تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803970389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هیئت رئیسه مجلس:مهمترین هدف رهبر معظم انقلاب ایجاد عزم ملی برای قوی تر شدن ملت ایران است/باید جلوی باج گیری مستکبران از مستضعفان عالم را بگیریم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
عضو هیئت رئیسه مجلس:مهمترین هدف رهبر معظم انقلاب ایجاد عزم ملی برای قوی تر شدن ملت ایران است/باید جلوی باج گیری مستکبران از مستضعفان عالم را بگیریم

عضو هیئت رئیسه مجلس:مهمترین هدف رهبر معظم انقلاب ایجاد عزم ملی برای قوی تر شدن ملت ایران است/باید جلوی باج گیری مستکبران از مستضعفان عالم را بگیریم
دهقان گفت: مهمترین هدف رهبر معظم انقلاب ایجاد عزم ملی برای قوی تر شدن ملت ایران است.
به گزارش نامه نیوز، محمد دهقان صبح جمعه در دیدار با اصحاب رسانه ضمن تبریک سال جدیددر پاسخ به سئوالی که هدف رهبر معظم انقلاب از شعار سال 93 چیست، اظهار کرد: مهمترین هدف رهبر معظم انقلاب که در جملات آغازین سخنرانی ایشان در حرم مطهر رضوی بیان شد ایجاد یک عزم ملی برای قوی تر شدن ملت ایران است.  
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان به یک واقعیت ملموسی اشاره داشتند که هر انسانی با هر عقیده ای این واقعیت را قبول دارد و آن هم این است که ملت ضعیف در دنیای مادی زیر پای مستکبران عالم لگد مال می شود و در دنیای امروز ما باید یکی از دو راه را برگزینیم و راه سومی دیده نمی شود یا باید قوی باشیم تا بتوانیم در برابر زورگویان و باج گیران عالم مقاومت کنیم یا باید ذلت را بپذیریم و هر آنچه اجانب زورگو خواستند به آنها باج دهیم.
 
دهقان گفت: کسی که در ابعاد مختلف وجودی قوی باشد مقاومت می کند و انسان ضعیف توان مقاومت ندارد اگر هم مقاومت کند در برابر یک انسان قلدر به سختی آسیب می بیندو ملت هم همینطور است.
 
وی بیان کرد: ما باید اولا اراده قوی داشته باشیم؛ دشمنان ما در مرحله اول با جنگ روانی و با کار فرهنگی قصد دارند ایمان و اراده ما را بشکنند و سالهای زیادی است که ایمان و فرهنگ ما و اعتقادات دینی و انقلابی ما را هدف گرفته اند و آنها به خوبی فهمیده اند ما در همه عرصه ها از جمله هشت سال دفاع مقدس با اتکا به ایمان و اراده ملی به پیروزی رسیدیم.
 
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دشمن فرهنگ یک کشور به ویژه فرهنگ دینی را آسیب بزنند بخش مهمی از خاکریزهای ما را تصرف کرده اند و به راحتی می توانند مقاومت ملی را بشکنند.
 
دهقان تصریح کرد: ایران کشوری قوی است و ما قوی هستیم، ما به واسطه ایمان قوی که داشته ایم به واسطه ظرفیتهای درونی که داشته ایم بخاطر رهبران الهی و مقتدری که داشته ایم در این سالها در برابر زورگویان عالم مقاومت کرده ایم.
 
وی اظهار کرد: از همان آغاز انقلاب یک خطی در کشور وجود داشت که می گفت ما نمی توانیم مقاومت کنیم و امام خمینی (ره) با جمله تاریخی ما می توانیم به ملت ایران روح اعتماد به نفس تزریق کرد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ما با همین اعتماد به نفس ملی توانست توطئه دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کند، اکنون دشمن با استفاده از تجربیات گذشته به رعم خود تصور کرده است می تواند از طریق فشارهای بی سابقه اقتصادی ملت ایران را به زانو در بیاورد و آنها را در برابر نظام اسلامی قرار دهد و از سوی دیگر با استفاده از هجوم بی سابقه فرهنگی قصد دارد آن اراده را بشکند.
 
دهقان افزود: متاسفانه در داخل کشور هم تعدادی از رفیقان نیمه راه کم آورده اند و دوباره همان خط (نمی توانیم) را به جامعه القا می کنند و در این شرایط رهبر معظم انقلاب بار دیگر راهکارهای عملی خط (ما می توانیم) را برای مسئولین و مردم توضیح دادند.
 
وی در پاسخ به سئوال ابزارهای مقاومت برای ملت ما چیست، بیان کرد: دشمنان ما امید دارند  از ناحیه اقتصاد و فرهنگ بتوانند به ما آسیب بزنند و مقاومت ما را بشکنند وما باید از از همین دو ناحیه مراقبت کنیم.
 
به گزارش مهر، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در بعد فرهنگی و اعتقادی ما ملتی مقتدر هستیم دارای انسجام ملی هستیم و ملت ما به رهبران دینی خود به ولی فقیه خود اعتبار دارند و ما ملتی جوان هستیم که در بعد علمی هم پیشرفتهای فوق العاده ای داشته ایم.
 
دهقان گفت: اکثریت جوانان عالم و تحصیل کرده هستند، تعداد اختراعات ما و نوآوری های جوانان ما در کشور فوق العاده است.
 
وی افزود: در خصوص ثروتهای خدادادی و منابع زیر زمینی از جمله نعمت گاز و برخی دیگر از معادن سرآمد هستیم و منابع مالی کشور هم کم نیست.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 600 هزار میلیارد تومان پول نقد در دست مردم می چرخد اگر مدیریت کشور بتواند این جوانان تحصیل کرده و متخصص و کار آفرین را با آن ثروت های خدادادی و منابع و معادن زیر زمینی پیوند دهد و این نقدینگی را در خدمت آن دو قرار دهد کشور پیشرفت جهشی خواهد کرد که این البته نیازمند مدیریت جهادی است.
 
دهقان افزود: پیوند دادن این سه عنصر با هم نیاز به برنامه و کار شبانه روزی دارد، طرح های زیادی در دانشگاهها و کارخانه های صنعتی برای پیشرفت کشور وجود داردو هنر ما باید این باشد که از این طرح ها حمایت کنیم و نقدینگی کشور را به سمت اجرای این طرحها سوق دهیم.
 
وی بیان کرد: بجای فروش نفت خام با استفاده از قدرت فکری جوانان ایرانی آن را تبدیل به فراورده های نفتی کنیم که در این زمینه وزارت نفت می تواند و باید نقش اصلی را ایفا کند نقدینگی کشور را همراه با نیروهای جوان کارآفرین و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در خدمت بخش پائین دستی نفت قرار دهد و بجای التماس برای فروش نفت خام فراورده های نفتی را تولید کنند و در این صورت بازار خارجی با التماس محصولات نفتی و گازی ما را خواهند خرید.
 
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی افزود: 16 کشور همسایه هستیم اگر ما تولیدات خوبی داشته باشیم این کشورها که حدود 370 میلیون نفر جمعیت دارند محصولات ما را خواهند خرید و تحریم خود به خود بی اثر خواهد شد.
 
دهقان تصریح کرد: ما در بخش علمی قوی هستیم و در بخش فرهنگی نیز ملتی غنی و قوی هستیم ظرفیتهای لازم را برای تبدیل به یک کشور قوی از لحاظ اقتصادی داریم.
 
وی تاکید کرد: تنها راه عزت ما حفظ استقلال ما و تنها راه برای سد کردن جلوی زورگیران و چپاولگران بین المللی قوی تر شدن است و ما می توانیم قوی شویم که جلوی باج گیری مستکبران از مستضعفان عالم را بگیریم.




1393/1/8





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن