تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820830867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت سمنان انصراف از دریافت یارانه را کمک به انقلاب دانست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت سمنان انصراف از دریافت یارانه را کمک به انقلاب دانست سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان انصراف از دریافت یارانه نقدی را کمک به نظام و انقلاب دانست و گفت : این امر کمک به دولت و نیز اطاعت از فرمایشات رهبری است.


حجت الاسلام ˈ سید جلال احمد پناهی ˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به آغاز مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها و تاثیر کمک به دولت در تقویت پایه های اقتصاد و انقلاب افزود : رقم یارانه ای که به صورت نقدی به مردم پرداخت می شود دوبرابر بودجه عمرانی یک سال کشور است.
وی گفت : بودجه عمرانی یک سال کشور 24 هزار میلیارد تومان است و رقم یارانه پرداختی یک سال به مردم 48 هزار میلیارد تومان است.
وی اظهارداشت : برای انصراف دادن از یارانه نقدی نه با احساس بلکه باید براساس باورهایی به این امر خطیر رسید.
وی اعتقاد به نظام و انقلاب ، تقویت نظام اسلامی ، اعتقاد به تقویت و شکوفایی اقتصاد کشور، ضرورت کمک و همراهی دولت با توجه به توصیه های رهبری ، شایسته نبودن اسراف و تبذیر در مصرف ، خیرخواهی نسبت به دیگران و تاثیر نداشتن یارانه در نیازهای یک خانوار را از جمله این باورها برشمرد و گفت : نگرفتن یارانه کمک به رفع نیازهای جامعه از جمله بهداشت و درمان ، تولید و اشتغال و ارتقا و شکوفایی اقتصاد کشور است.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته ای به بیانات رهبری به این مناسبت اشاره و گفت : به فرموده رهبری پذیرش مذاکره برای شکستن جو جهانی علیه ایران بوده است و ما به این مذاکرات خوشبین نبوده و نیستیم.
وی افزود : مساله هسته ای امروز بهانه ای دست کشورهای غربی است ، آنها باید بدانند ملت ایران زیر بار زور نمی رود.
وی تصریح کرد : قلدارهای جهانی بدانند که ایران اسلامی هیچگاه حرف زور را نخواهد پذیرفت .
وی افزود : به فرموده رهبری باید به اقتدار درونی خود بیافزاییم ، هر ملتی که قوی باشد اقتدار دارد در غیر این صورت مظلوم واقع شده و زیر بار حرف زور می رود.
امام جمعه موقت سمنان همچنین با گرامی داشت یاد شهدا از جمله صیاد شیرازی و آوینی به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان در سال جاری اشاره و آن را بزرگترین رویداد فرهنگی استان خواند و خواستار همراهی مردم در برگزاری هر چه باشکوه این کنگره شد.ک/2
599/608
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن