تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش امکانات فرودگاه چابهار زمینه ساز پیشرفت منطقه و رفاه مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گسترش امکانات فرودگاه چابهار زمینه ساز پیشرفت منطقه و رفاه مردم است چابهار- ایرنا - مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: هم افزایی برای بهره برداری بهینه از امکانات فرودگاهی و بهسازی ترمینال فرودگاه بین المللی چابهار زمینه ساز پیشرفت و رفاه مردم منطقه است.


به گزارش روز جمعه روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، ˈحامدعلی مبارکیˈ به همراه جمعی از مدیران این سازمان در جریان بازدید از بخش­های مختلف پایگاه شهید برادران دل حامد چابهار در نشست با امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد ˈمحمود قلی زادگانˈ فرمانده پایگاه شکاری شهید سرلشگر برادران دل حامد، خواهان برنامه ریزی برای هم افزایی دستگاههای بهره بردار در زمینه توسعه فرودگاه، در راستای جذب سرمایه گذاری و رفع مشکلات مردم شد.
وی با تقدیر از رویکرد دولت تدبیر و امید در بهبود وضعیت معیشت و زیست مردم گفت: استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی، عمرانی و گردشگری منطقه و توسعه این صنایع، یکی از راه حل های رفع مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری مردم است.
مبارکی بیان کرد: نیروی هوایی با توجه به قدمت حضور در منطقه و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با توسعه سواحل مکران نقش بسزایی در این زمینه دارد.
مدیر عامل منطقه آزاد چابهار همچنین با اشاره به چشم انداز و افق روشن و شفاف در زمینه سرمایه گذاری در این منطقه و مزایا و قابلیت هایی که سازمان منطقه آزاد چابهار برای آماده سازی برخی زیرساخت ها فراهم کرده است، اظهار داشت: بایستی از مواهب و امکانات فراهم شده به بهترین نحو استفاده کنیم تا مردم شاهد بهبود وضعیت موجود و رسیدن به اهداف و برنامه های مطلوب باشند.
فرمانده پایگاه دهم شکاری شهید سرلشکر برادران دل حامد کنارک نیز با استقبال از تعامل و هم افزایی گفت: با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه بایستی قدمهایی با سرعت در جهت افزایش سطح کیفی مکران و بویژه سطح زندگی و رفاه مردم برداریم.
امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد محمود قلی زادگان با اشاره به اینکه بیشتر پروازهای این فرودگاده بدلیل عدم لایتینگ در روز انجام می شود، نیاز به رشد و توسعه منطقه را مورد تاکید قرار داد و افزود: با بررسی های صورت گرفته ما می توانیم با تعامل و امکاناتی که نیروی هوایی دارد نقشی در توسعه منطقه داشته باشیم که برکاتش شامل حال تمامی مردم می شود. ک/1
1744 / 653
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن