تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814739450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسکن‌سازان وابسته به نهادهای نظامی باشگاه راه آهن را می‌خرند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مسکن‌سازان وابسته به نهادهای نظامی باشگاه راه آهن را می‌خرند؟
چند شرکت ساختمانی بزرگ در صف خریداران راه آهن از بابک زنجانی هستند اما این شرکت های مسکن ساز ، شرکت های وابسته به ارگان های نظامی نیستند.
آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از بازداشت بابک زنجانی اولین بخش از اموال مربوط به این سرمایه دار تحت بازداشت که به فروش می رسد باشگاه فوتبال اوست. زنجانی که دو سال قبل برای خرید راه آهن 12 میلیارد پول داده بود، با مشکلاتی که برایش ایجاد شده ، حالا قبل از هر چیز رضایت داده تیم فوتبالش از دیگر اموال او جدا شود.


دادستانی هم که پیشتر مشکلاتی را در موارد مشابه ای چون داماش و گهر دورود با تیم های فوتبال بازداشت شدگان مسائل اقتصادی داشته است، این بار قبل از بحرانی شدن مشکلات این اجازه را داده تا تیم واگذار شود. به همین دلیل هم هست که صادق رئیسی کیا و دوستانش به دنبال واگذاری این تیم هستند.  در میان خریداران این تیم گفته شده چند شرکت انبوه ساز ساختمانی هم هستند.


 اما آیا خریداران این تیم ها شرکت های انبوه سازی مه این روزها تبلیغات تلویزیونی زیادی دارند و حتی اسپانسر سریال های عیدانه هم بودند و سهامدار عمده آنها بانک های نظامی یا بنیاد تعاون و صندوق های بازنشستگی دو ارگان نظامی بزرگ کشور هستند.


رئیسی کیا در روزی که مهمان کافه خبر بود، این شایعه را رد می کند و می گوید:« تا به حال که هیچ مذاکره ای با این شرکت ها نداشتیم و اصلا بعید می دانم شرکت هایی از این دست انگیزه ای برای ورود به تیمداری داشته باشند چون همین حالا تیم های نظامی مختلفی در لیگ داریم .برای مثال اگر های نظامی بخواهند  ورود کند که دو تیم تراکتورسازی و فجر شهید سپاسی را دارند دلیلی نیست که بخواهند تیم دیگری را بخرند. البته باشگاه پیشنهادهایی برای واگذاری دریافت کرده که خریداران بیشتر از شرکت هایی با مالکیت خصوصی هستند.




تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن