تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814653441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشم جمهوری‌خواهان از رسوایی اخلاقی قانون‌گذار آمریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
خشم جمهوری‌خواهان از رسوایی اخلاقی قانون‌گذار آمریکایی

خشم جمهوری‌خواهان از رسوایی اخلاقی قانون‌گذار آمریکایی
در جریان رسوایی اخلاقی نماینده مجلس حزب جمهوری خواهان آمریکا که پس از افشای فیلمی از ارتباط نامشروع وی با یکی از کارمندان دفترش باعث خشم مردم شد، نمایندگان هم حزبی وی خواهان استعفای او شدند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از شبکه ان.بی.سی، رسوایی ارتباط ˈونس مک-الیسترˈ نماینده جمهوری خواه ایالت ˈلویزیاناˈ که تنها پنج ماه است به عنوان نماینده مجلس کار خود را شروع کرده به حدی باعث خشم مردم شده که ˈچارلز بوستانیˈ، نماینده ارشد ایالت لویزیانا، پس از چند روز تماس ناموفق با دفتر وی خواهان برکناری او شد.

بوستانی اظهار داشته که چندین روز است که برای گفت و گو در این خصوص به دفترش تماس گرفته ولی از وی خبری نیست.

مک-الیستر که در نوامبر سال 2013 برای اولین بار کار خود را با نماینده مجلس شروع کرد و 5 فرزند دارد، حفظ ارزش های خانواده را در صدر ارزش های خود در انتخابات مجلس پنج ماه پیش قرار داده بود.

بسیاری از مردم، پس از افشای فیلم ارتباط نامشروع وی با یکی از کارمندان دفترش او را خیانتکار لقب داده و خواهان استعفای فوری وی شده اند.

به گزارش ایرنا، ˈجان بوهنرˈ، سخنگوی مجلس آمریکا و نماینده جمهوری خواه نیز در پیامی اظهار گفته بود که مک-الیستر باید در خصوص رسواگری های اخیرش فورا تصمیم بگیرد. چرا که از نماینده مردم انتظار می رود طبق استاندارد های بالای اخلاقی رفتار کنند.

به گفته نمایندگان مجلس، وی پس از این افشاگری ها در مجلس حضور نداشته و کارمندان وی نیز از پاسخ به تماس های تلفنی اجتناب می کنند.





1393/1/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن