تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 13 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813875328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاحبه وزیر مسکن درباره وضعیت مسکن و قیمت ها در سال ۹۳


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مصاحبه وزیر مسکن درباره وضعیت مسکن و قیمت ها در سال ۹۳


وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن اجتماعی باید در ترکیب بافت‌های فرسوده شهری ساخته شود و بنیاد مسکن با توجه به تجارب بسیار خوب خود در دوره‌های گذشته با کمک مردم اقدام به شروع ساخت مسکن اجتماعی می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر راه و شهرسازی در  جمع خبرنگاران در حاشیه سالگرد تأسیس بنیاد انقلاب اسلامی گفت: طرح جامع مسکن در حال  بازنگری است و پیش‌ نویس این طرح به کمیسیون عمران مجلس ارائه شد.

وی در ادامه افزود: ایده این طرح به کمیسیون عمران ارائه شده و وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد در همه مراحل این طرح با هماهنگی کمیسیون عمران صورت گیرد تا مشکلی در اجرای  این طرح ایجاد نشود.


وی در ادامه افزود: انتخاب مسکن در محل‌های قابل سکونت از جمله ویژگی‌های مسکن اجتماعی به شمار می‌رود.

آخوندی در ادامه تصریح کرد: مسکن اجتماعی باید در ترکیب بافت‌های فرسوده شهری ساخته شود و بنیاد مسکن با توجه به تجارب بسیار خوب خود در دوره‌های گذشته با کمک مردم اقدام به شروع ساخت مسکن اجتماعی می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که دولت اقدام به تأمین منابع مالی مورد نیاز این طرح می‌کند گفت: ما در دولت برای  تأمین منابع هیچ مشکلی نداریم و بنیاد مسکن با اعلام بودجه مورد نیاز این اعتبارات را تأمین می‌کند.

وی در ادامه افزود: بنیاد مسکن مدل‌های مختلف از انجمن‌ها را به کار می‌گیرد و با همکاری مردم اقدام به ساخت مسکن اجتماعی می‌کند.
مسکن اجتماعی

آخوندی در ادامه تصریح کرد: برآورد اولیه برای مسکن اجتماعی ساخت یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن طی یک دوره 10 ساله است که بنیاد مسکن با مطالعات بیشتر آمار دقیق‌تر را اعلام می‌کند.

وی درباره وضعیت بازار اجاره‌بها گفت: اقتصاد آرامی پیش‌ رو داریم و من هیچ حرکت تندی را در این بازار پیش‌ بینی نمی‌کنم و همه شاخص‌های اقتصادی روند کندی را برای این بازار نشان می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه توضیح داد: ‌امام و مقام معظم رهبری همواره تأکید کرده‌اند که دولت نباید بیهوده در بازار دخالت کند و این اقدام را کار ناپسندی اعلام کرده‌اند.

آخوندی خاطرنشان کرد: ما پیگیر افزایش تسهیلات توسط بانک مرکزی هستیم.


پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن