تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تورم را کنترل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت تورم را کنترل کرد نایین، اصفهان - ایرنا- نماینده نایین و خور در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تورم را به نحو مناسبی کنترل کرد و موفق شد چراغ نیمه خاموش تولید را روشن نگاه دارد.


به گزارش ایرنا، « سید حمید رضا طباطبایی » روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نایین گفت: قانون هدفمندی یارانه ها در سال 1389 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
وی با بیان اینکه با تصویب این قانون، تکالیفی برعهده دولت از جمله مشخص شدن قیمت حامل های انرژی گذاشته شد، افزود: باید قیمت حامل های انرژی به سمت قیمت های هدف که در قانون مشخص شده است، تعیین شود.
نماینده نایین و خور تصریح کرد: قانون بودجه سالجاری، دولت را ملزم کرد تا در خصوص اصلاح قیمت حامل های انرژی و پرداخت یارانه های نقدی تصمیم گیری کند.
وی افزود: براساس تبصره 21 قانون بودجه سال 93، پرداخت یارانه های نقدی باید به افراد نیازمند اختصاص یابد.
طباطبایی با اشاره به اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور همچنین شکوفایی اقتصاد ملی و رونق اقتصادی است، گفت: امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است و امیدواریم با تدابیر و اتخاذ تصمیمات مناسب، تولید افزایش و اقتصاد کشور شکوفا شود.
وی افزود: در سه ماه آخر سال گذشته تولید در شهرستان نایین افزایش یافت و با تلاش مسوولان این شهرستان اشتغال موجود در شهرستان حفظ شد.
پ/ 7136/ 7132
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن