تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديران براي حركت جهادي نگاه واقع بينانه داشته باشند/پيش بيني افتتاح 15 پروژه در بهشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران نورزاد:
مديران براي حركت جهادي نگاه واقع بينانه داشته باشند/پيش بيني افتتاح 15 پروژه در بهشهر
بهشهر- خبرگزاری مهر: فرماندار بهشهرگفت: مديران براي حركت جهادي نگاه واقع بينانه داشته باشند و براساس برنامه حركت كنند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقي نورزاد ظهر پنج شنبه در جلسه شوراي اداري بهشهر افزود: بايد با تلاش و خدمت بيشتر و برنامه ريزي مناسب در جهت خدمت رساني به مردم و تحقق شعار سال در راستاي فرهنگ و اقتصاد در جامعه گام برداريم و بدانيم مديرت جهادي بدون همكاري مسئولان و عزم ملي آحاد جامعه محقق نمي شود.

وي بيان داشت: مسئله امنيت و حضور مردم در امور سياسي براي ما مهم است كه خوشبختانه  در سال گذشته فعال اتفاق افتاد.

فرماندار بهشهر با اشاره به كاهش ناهنجاري هاي اجتماعي در شهرستان در سال گذشته گفت: خوشبختانه در بخش هاي 30 گانه ناهنجاري هاي مختلف در شهرستان سال گذشته بين 18 تا 280 درصد كاهش داشته ايم كه بيانگر فرهنگ سازي مناسب در اين راستا است.

نورزاد با بيان اينكه در بخش اقتصادي در سال گذشته رضايت كامل حاص نشده است يادآور شد: در مسيري قرار گرفته ايم كه بايد كار اقتصادي را با فوريت و فعالانه انجام دهيم.

وي افزود: اكنون آمادگي افتتاحيه درهر مناسبتي را داريم و از هم اكنون آمادگي خود را براي افتتاح 15 پروژه مهم در سطح شهرستان با اعتبار 500 ميليارد ريال اعلام مي كنيم در حاليكه در سال گذشته توان افتتاح 100 ميليارد ريالي را به دليل كمبود و عدم تحقق اعتبارات نداشتيم.

فرماندار بهشهراضافه كرد: در بخش اقتصاد مقاومتي مديران بايد با برنامه ريزي اصولي و ريز برنامه هاي كاري وارد شوند و برنامه ارائه كنند و مديراني كه رغبتي براي كار جهادي و حركت در اين مسير ندارند اعلام كنند.

نورزاد گفت: اگر مي خواهيم به دغدغه هاي رهبري خاتمه داده و به نقطه نظر رهبري برسيم بايد وقت بگذاريم وبا تمام تلاش حركت كنيم.

وي با اشاره به اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها افزود: يارانه براساس اولويت ها بايد به افراد نيازمند تعلق گيرد و منعي براي ثبت نام وجود ندارد ولي تاكيد بر احساس نياز توسط مردم و برنامه ريزي مناسب براي تخصيص يارانه به نيازمندان واقعي است.

مدير شركت نفت خزر نيز در گزارشي اعلام كرد: ماموريت اين شركت حفاري در عمق دريا است كه بايد مسئولان شهري با فوريت و اولويت كمك كار ما در راستاي برنامه هاي شركت و انجام كارهاي اداري باشند.

حسين سلطاني زاده گفت: تهيه آب شرب از مشكلات مهم ماست كه هم اكنون  آب مشترك با حفاري شمال داريم كه اميدواريم اين روال ادامه داشته و منعي براي استفاده نداشته باشيم.

وي افزود: 120 نفر از فرزندان شما و همكاران ما در سكوهاي مختلف و حفاري هاي مختلف دريا فعاليت مي كنند كه در جهت توسعه اشتغال فعال بوده و با 3 فروند بالگرد در دريا جابه جا مي شوند و بايد امنيت شغلي براي آنان فراهم شود و دغدغه اي نداشته باشند.

سلطاني زاده گفت: امسال منطقه عملياتي براي حفاري وسيع تر شده اما به دليل برخي ممنوعيت ها قادر به بيان چگونگي كارها نيستيم كه در آينده اي نزديك خبرساز خوبي خواهيم شد و اطلاع رساني مي كنيم.


۱۳۹۳/۱/۲۱ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن