تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820791739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها راه برون رفت از شرایط فعلی اجرایی نمودن سیاست های مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان فرخی:
تنها راه برون رفت از شرایط فعلی اجرایی نمودن سیاست های مقاومتی است
زنجان -خبرگزاری مهر: فرماندار زنجان، تنها راه برون رفت از شرایط فعلی را اجرایی نمودن سیاست های مقاومتی دانست و گفت: در این راستا باید منطبق با الگوی علمی و نیازهای جامعه برنامه ها را طراحی و تدوین کرد.



مجید فرخی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه توسعه استان زنجان نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارد افزود: در راستای اجرایی شدن این برنامه باید همکاری و تعامل بین مدیران تقویت شود. وی اظهار داشت: باید برای توسعه استان نیازها و مشکلات احضاء شود و براساس آنها برنامه ریزی لازم را تدوین و احرایی کرد. فرماندار زنجان، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص" اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدریت جهادی "گفت: تحقق این شعار نیاز به برنامه ریزی و مدیریت جهادی دارد . فرخی تاکید کرد: استقرار صنایع مرتبط با حوزه کشاورزی، تشویق سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در استان و جذب آنها، حمایت از تولیدات داخلی از اولویت های کاری فرمانداری شهرستان زنجان است. وی، با اشاره به اینکه توجه به سرمایه گذاری در استان و شهرستانها مورد توجه جدی فرمانداری است گفت: متناسب با نیازهای استان و شهرستان سرمایه گذار باید جذب کرد. فرماندار زنجان، الویت نخست شهرستان زنجان را اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: توجه به مناطق محروم روستایی نیز در دستور کار فرمانداری شهرستان زنجان است. فرخی، رشد اقتصادی را بدون جذب سرمایه گذار  ناممکن دانست و گفت: باید شناخت دقیقی از جامعه داشته و با توجه به نیازهای مردم برنامه ریزی مدون را تدوین کنیم چرا که اگر اقتصاد مطالبه مردم است و باید مردم از لحاظ اقتصادی دغدغه ای نداشته باشند و در این میان برای اینکه به مطالبات مردم پاسخ دهیم باید به توسعه اقتصادی استان و شهرستانها توجه ویژه داشته باشیم. وی، گفت:باید موانع برای دریافت مجوز برای سرمایه گذاران حل شود چرا که این امر باعث می شود سرمایه گذار میلی برای سرمایه گذاری در استان نداشته باشد و در جای دیگر سرمایه گذاری کند بنابراین بایدزمینه لازم برای حضور سرمایه گذار در استان فراهم شود.  فرماندار زنجان، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کنونی را اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی یاد کرد.

   


۱۳۹۳/۱/۲۱ - ۰۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن