تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815266960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال عرضه بنزین 2 نرخی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
احتمال عرضه بنزین 2 نرخی




وزیر نفت، با اعلام اینکه احتمالا بنزین بعد از اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها به صورت دو نرخی به مردم ارائه می‌‌شود، گفت: در صورت تصویب قیمت جدید بنزین، افزایش قیمت بعد از اقدامات کارشناسی اعمال می‌شود.





خبرگزاری مهر: بیژن نامدار زنگنه با بیان اینکه دولت هنوز برای میزان افزایش قیمت بنزین به تصمیم نهایی نرسیده است، گفت: همچنین درباره افزایش بیشتر قیمت گازوئیل نسبت به قیمت بنزین هنوز در دولت تصمیمی گرفته نشده است.


وزیر نفت، با اعلام اینکه احتمالا بنزین بعد از اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها به صورت دو نرخی به مردم ارائه می‌‌شود، افزود‌: در صورت تصویب قیمت جدید بنزین، افزایش قیمت بعد از اقدامات کارشناسی اعمال می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی ‌بر اظهارات کارشناسان درباره مغایر بودن تعیین قیمت معادل 10 سنت برای خوراک گاز پتروشیمی‌ها با قانون برنامه بودجه از سوی دولت، تصریح کرد: این موضوع خلاف قانون نیست، زیرا کارشناسان دقت حقوقی ندارند.

این مقام مسئول یادآور شد: از این‌رو قانون بودجه سال 93 در این رابطه قیمت گاز خوارک پتروشیمی‌ها را معادل 13 سنت تعیین کرده است، اما دولت تنها قیمت گاز مصرفی پتروشیمی‌ها را معادل 10 سنت تعیین کرده بنابراین این دو موضوع با هم متفاوت هستند.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: وقتی قیمت خوراک و سوخت را برای انجام امور محاسباتی و عملیاتی تلفیق کنیم، قیمت همان 265 تومان یا 10 سنت تعیین می‌شود.






تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن