تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820791695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلیلی: مردم بیشترین استفاده از منابع را در هدفمندی در اختیار دولت و نظام قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جلیلی: مردم بیشترین استفاده از منابع را در هدفمندی در اختیار دولت و نظام قرار دهند اصفهان – ایرنا – نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی درباره هدفمندی یارانه ها گفت: در این موضوع باید به گونه ای همراهی و همدلی داشته باشیم که بهترین استفاده از امکانات مالی در اختیار دولت و نظام قرار گیرد.


به گزارش ایرنا، سعید جلیلی چهارشنبه شب در موسسه فرهنگی حب الائمه اصفهان در ادامه سلسله نشست های روشنگری حوزه 4 بسیج امام سجاد (ع) در غرب اصفهان، با تشریح توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار کرد: امروز عرصه مبارزه میدان اقتصادی است و در این مسیر همه ملت ما می توانند حضوری جدی داشته باشند و فتح المبین دیگری رقم زنند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی فرصتی برای عزم ملی است، افزود: همه باید توجه داشته باشیم که چگونه می توانیم بهره وری را در میزان مصرف و تولید افزایش دهیم.
جلیلی در تحلیل نقش انقلاب اسلامی در جهان گفت: پیام اصلی انقلاب ما تنظیم مناسبات فردی و اجتماعی بر اساس مبانی اسلام بود.
وی ادامه داد: در 35 سال گذشته هر میزان که رفتار ما بر مبنای قرآن و سنت بوده است نتیجه خوبی گرفته ایم و هر زمانی معیار ما ایمان و عمل صالح باشد امداد الهی را به دنبال دارد.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به حماسه سالهای دفاع مقدس گفت: مردم ما در مواجهه با رژیم پهلوی و رژیم بعث صدام که از تمام امکانات جهان عرب و غرب بهره مند بود این امدادهای الهی را مشاهده کردند.
وی اظهار کرد: دشمن علی رغم فشارها و توطئه های مختلف نتوانست به اهداف خود دست یابد زیرا معیار ما الهی بود و قرآن وعده نصرت الهی را داده است.
جلیلی افزود: یکی از نویسندگان مصری می نویسد همزمان با انقلاب اسلامی ایران، مصر با آمریکا پیمان کمپ دیوید را امضاء کرد ولی مصر امروز مشکل نان دارد و ایران اسلامی ماهواره به فضا می فرستد.
وی با اشاره به مانع تراشی دشمنان پیامبران الهی در راه تحقق آرمانهای الهی پیامبران، ادامه داد: انقلاب اسلامی با هدف اجابت دعوت پیامبران شکل گرفت و مسلما کسانی که منافع خود را در خطر می بینند مانع تراشی می کنند.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی افزود: امروز دشمن دم از گزینه نظامی بر روی میز می زند در حالی که گزینه نظامی آنها هشت سال جنگ تحمیلی بود که تو دهنی محکمی از ملت ما خوردند.
وی تصریح کرد: امروز جهان بر اساس نظم استکباری امتیازهایی همچون حق وتو، داشتن سلاح هسته ای را از آن کشورهای ابرقدرت می داند.
وی گفت: در این مناسبات ملتی این نظم را شکسته و در این راه مقاومت و اراده خود را به ابرقدرتها تحمیل کرده است.
جلیلی اظهار کرد: الگوی انقلاب اسلامی مرزهای این کشوررا درنوردیده است و در جنگ 33روزه، 22روزه و هشت روز خود را نشان داد.
وی با بیان اینکه دشمن برای مقابله با این مسیر از ترساندن ملت ها بهره می جوید، گفت: نقطه مقابل این حربه نترسیدن است و این پیامی است که قرآن بر آن تصریح دارد.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی به موضوع هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: در این مسیر ملت ما با بهره گیری از فرهنگ اسلام و دفاع مقدس در حال رقم زدن تمدنی جدید است.
وی گفت: در این تمدن جدید فیزیکدانانی نماز شب خوان همچون شهید شهریاری بدون دریافت یک ریال از نظام در مسیر هسته ای ایستادند و جان خود را در این مسیر فدا کردند.
جلیلی با بیان اینکه دشمن القا می کند ضرورتی برای بهره گیری از فناوری هسته ای نیست، افزود: این در حالی است که در آمریکا 103 نیروگاه هسته ای وجود دارد.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی گفت: در عین حال مردم ما نیز می توانند با مصرف صحیح سالانه 5هزار مگا وات صرفه جویی کنند.
وی با بیان اینکه آمریکا به بهانه دادن 4میلیارد دلار می خواهد اراده خود را به ما تحمیل کند، افزود: این در حالی است که بودجه کشور با وجود مشکلات مالی در سال جاری 800هزار میلیارد تومان است.
جلیلی گفت: با صرفه جویی و تنظیم نظام بانکی درست می توانیم به حل مشکلات اقتصادی کمک کنیم.
/7134/پ/607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن