تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814899521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلیق مجوز ۱۰۸ دفتر خدمات مسافرت هوایی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
خدمات مسافرت هوایی
تعلیق مجوز ۱۰۸ دفتر خدمات مسافرت هوایی مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ۱۰۸ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی در سال ۹۲ خبر داد و گفت: در این مدت همچنین ۷۶ مجوز نیز رفع تعلیق شد.




به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مراد اسماعیلی اظهار کرد: بر اساس بند الف از ماده یک آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی طی سال گذشته در مجموع 230 مجوز صادر شد که از این تعداد 67 مجوز مربوط به تهران و 163 مجوز مربوط به شهرستان ها بوده است.
وی تعداد مجوزهای لغو شده در مدت مذکور را 44 فقره اعلام کرد و افزود: همچنین بر اساس بازرسی های به عمل آمده از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در کل کشور ازسوی بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری طی مدت مزبور 108مجوز به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و تطبیق با آیین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: همچنین 76 مجوز به جهت رفع مشکلات آیین نامه ای در بازرسی های کارشناسان کمیته فنی و رضایت شاکیان پرونده های مطرح شده، رفع تعلیق شد.
اسماعیلی تصریح کرد: برابر بازرسی های انجام شده میدانی در پایان سال گذشته از سوی بازرسان این سازمان تاکنون تعداد 750 اخطار کتبی و تذکر به دفاتر و شرکت های خدمات مسافرت هوایی مبنی بر رعایت ضوابط آیین نامه ای با مهلت مقرر جهت رفع نقص انجام پذیرفت که در صورت اجرا نشدن به موقع برابر مقررات با دفاتر متخلف برخورد خواهد شد.


چهارشنبه 20 فروردین 1393 22:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن