تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815164074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعمال تغییرات خانوارها برای ثبت یارانه ها امکان پذیر نیست/ حذف شدگان می توانند اعتراض کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان تکلوزاده:
اعمال تغییرات خانوارها برای ثبت یارانه ها امکان پذیر نیست/ حذف شدگان می توانند اعتراض کنند
کرمان - خبرگزاری مهر: جانشین رئیس ستاد هدفمندی یارانه ها در استان کرمان گفت: ثبت هرگونه تغییری در تعداد افراد خانوار برای دریافت یارانه در حال حاضر امکان پذیر نیست و برای این امر در آینده اطلاع رسانی می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد تکلوزاده بعداز ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: همه دستگاههای اجرایی متولی دفاتر ثبت نام هدفمندی یارنه ها موظف هستند مشکلات دفاتر را حل کنند تا متقاضیان به راحتی ثبت نام کنند. وی ادامه داد: برای ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ارائه هیچ گونه مدرکی به دفاتر ثبت نام لازم نیست و تنها شماره ملی اعضاء خانوار، شماره حساب دریافت یارانه و کدپستی نیاز است. تکلوزاده از مردم خواست فقط براساس رقم سمت راست کدملی در روز تعیین شده مراجعه کنند و در سایر روزها امکان ثبت نام آنها در سیستم وجود ندارد. جانشین رئیس ستاد هدفمندی یارانه ها در استان کرمان یادآور شد: جمعه 22 فرودین نیز همه دفاتر ثبت نام و  کمیته اماد و بهزیستی آماده خدمت رسانی هستند. اعتراض به نتایج ثبت نام یارانه ها طی 15 روز اعلام می شود وی با اشاره به اینکه کسانی که بعد از ثبت نام از لیست دریافت کنندگان یارانه حذف شوند یک ماه فرصت دارند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند، افزود: کمیسیون ماده 10 نیز برای بررسی این موضوع در استان ها تشکیل می شود و نتیجه را طی 15 روز اعلام می کند. جانشین رئیس ستاد هدفمندی یارانه ها در استان کرمان، در خصوص تغییرات صورت گرفته در خانواره ها بعد از 22 اسفند، گفت: در حال حاضر ثبت نام از کسانی انجام می شود که قبلا یارانه دریافت می کردند زیرا ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بر پایه سیستم اطلاعاتی است که قبلا در سیستم وجود داشته و بنابراین یه فرد یا خانوار جدیدی در حال حاضر نمی تواند ثبت نام کند. اعمال تغییرات در خانوارها در آینده امکان پذیر است وی گفت: چه کسانی که قبلا منصرف بودند و یارانه دریافت نمی کردند و چه خانواده های جدید که تشکیل شده در حال حاضر نمی توانند در سیستم ورود پیدا کنند. این مسئول گفت: تمام تغییرات در پایگاه اطلاعاتی تا 22 اسفند سال 92 اعمال شده اگر تولد یا فوتی اتفاق افتاده یا خانوار جدیدی تشکیل شده باشد تا 22 اسفند ماه اعمال شده و که تا 22 اسفند اعمال شده و از این تاریخ به بعد هیچ تغییر پذیرفته نیست. وی اذعان داشت: اگر فرزندی متولد شده در حال حاضر نمی تواند اضافه شود و باید براساس همان خانوار قبلی ثبت نام کند و بعدا در فرصتی که اعلام و سایت باز می شود می توانند این تغیرات را منظور کنند.    


۱۳۹۳/۱/۲۰ - ۱۸:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن