تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806929475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعمال جريمه يارانه بگيران پر در آمد پس از ثبت نام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۶:۴۳ب.ظ)
وزير اقتصاد و دارايي: اعمال جريمه يارانه بگيران پر در آمد پس از ثبت نام وزير اقتصاد و دارايي با اعلام اينکه در بودجه 93 براي کساني که نيازمند نيستند و براي دريافت يارانه ثبت نام مي کنند،گفت:براي يارانه بگيران پر در آمد جريمه در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، علي طيب نيا امروز وزير اقتصاد و دارايي پس از پايان نخستين جلسه هيات دولت در سال 93 در جمع خبرنگاران افزود: قانون بودجه به دولت اجازه مي دهد تا حدود 20 هزار ميليارد تومان درآمد اضافي از محل افزايش قيمت حامل هاي انرژي به دست آورد.
وي ادامه داد: اما با توجه به شرايط کشور يعني تورم رکودي که سالهاي گذشته با آن مواجه بوديم، دولت تصميم دارد قيمت حامل هاي انرژي را باشيب ملايم افزايش دهد.
وزير امور اقتصاد و دارايي همچنين گفت که دولت در زمينه مقابله با تورم، توفيقات چشمگيري داشته است.
طيب نيا با بيان اين که تورم ماهانه در بهمن 91، 5.5 واحد درصد بود، گفت: اين رقم در سال 92 به چهار دهم درصد رسيد و براساس آمار مرکز آمار ايران به يک دهم درصد رسيد که يک توفيق بسيار چشمگير است.
وي گفت: اين ارقام نشان مي دهد که دولت در زمينه انضباط مالي، پولي و کنترل تورم توفيقات قابل ملاحظه اي داشته است.
طيب نيا ادامه داد: در پرتو اعتمادي که مردم به دولت پيدا کرده اند، سرمايه گذاري بخش خصوصي نيز در حال افزايش است که نويد روزهاي خوب را در آينده مي دهد.
طيب نيا ادامه داد: با توجه به شرايط خاصي که داريم و اولويت دولت براي مقابله با رکود، ايجاد اشتغال و مقابله با تورم تصميم گرفتيم افزايش قيمت حامل هاي انرژي بسيار ملايم باشد تا کمترين اثر سوء را روي متغيرهاي هدف ايجاد کند که فهرست و زمان اجراي آن اعلام خواهد شد.
وزير اقتصاد در پاسخ به سوالي درباره حذف دهک هاي پردرآمد از دريافت يارانه گفت: اطلاعاتي که دولت در اختيار دارد در مورد درآمدهاي طبقات پردرآمد است و بحمدالله اکنون در شرايطي هستيم که اطلاعات نسبتا قابل قبولي در خصوص دهک هاي درآمدي بالاي جمعيت داريم.
وي تصريح کرد: اگر کساني که واقعا درآمد بالا دارند ثبت نام کنند اين امکان براي دولت وجود دارد که در مرحله بعدي آنها را شناسايي و حذف کند.
وي اظهار داشت: اما ترجيح دولت اين است که اين کار از طريق خود مردم به صورت داوطلبانه انجام شود و مطمئن هستيم که اين کار اتفاق خواهد افتاد چرا که مردم دولت را از خود مي دانند و تا کنون نيز کمال همکاري را داشته اند.
وي اظهار داشت: اگر دولت توفيقي در زمينه هاي مختلف به دست آورده در پرتو رابطه خوب و اعتمادي است که بين دولت و مردم وجود دارد.
وزير امور اقتصادي و دارايي در پاسخ به سوالي درباره سياست دولت براي انصراف طبقات پردرآمد از دريافت يارانه نقدي گفت: اين حکم قانون بودجه سال 93 است که منتشر شده و تبصره 20 آن دولت را مکلف کرده است که از افراد متقاضي ثبت نام کنند.
وي با بيان اين که در بودجه 93 نيز براي کساني که نيازمند نيستند و براي دريافت يارانه ثبت نام مي کنند، جريمه در نظر گرفته شده است، افزود: در واقع، دولت منويات مجلس را پياده مي کند.
وي در پاسخ به سوالي درباره سقف درآمد در نظر گرفته شده جهت دريافت يارانه گفت: اطلاعات دقيق و مربوط به فرم ثبت نام، اعلام خواهد شد و مسائل مربوط به ثبت نام يارانه در حوزه فعاليت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي است که برنامه ريزي ها انجام مي شود.
به گزارش موج ،وزير امور اقتصادي و دارايي با اظهار اميدواري به اينکه سال 93 سال پربرکتي براي مردم باشد، گفت: اميدواريم بتوانيم با اصلاحاتي که در ساختار بودجه و هزينه هاي دولت انجام مي دهيم، زمينه هاي رشد و رونق اقتصادي کشور را فراهم کنيم.
طيب نيا تصريح کرد: در راستاي اصلاح ساختار بودجه دولت از يک طرف هزينه هاي جاري دولت شديدا منقبض مي شود و صرفه جويي در دستور کار دولت قرار مي گيرد و از سوي ديگر هزينه هاي عمراني دولت به صورت کاملا طبقه بندي شده اجرايي مي شود.
وي با بيان اينکه تا آخرين ساعات سال 92 خزانه مشغول به کار بوده و پرداخت ها را انجام داده است، اضافه کرد: اگرچه سال گذشته را در شرايط بسيار نامساعد مالي شروع کرديم و بودجه دولت از عدم تعادل شديد برخوردار بود اما در نتيجه تلاش مجموعه همکاران ما در دستگاه هاي دولتي، سال مالي را با وضعيت بسيار مناسب به پايان رسانديم.
وي با اشاره به اينکه بخشي از بدهي هاي دولت به پيمانکاران و ساير هزينه هاي ضروري که پرداخت آن ها متوقف به کسب درآمد بود در روزهاي پاياني سال پرداخت شد، گفت: توانستيم بودجه خوبي را تکميل کنيم، کسري بودجه ما صفر بود و هيچ استقراضي از بانک مرکزي انجام نشد.
وي در پايان گفت: هزينه هاي عمراني هم در حد بي سابقه اي طي سال هاي اخير يعني به ميزان 71 درصد مصوبات پرداخت شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن