تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820051343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج پایگاه حفاظت محیط زیست در استان تهران ایجاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنج پایگاه حفاظت محیط زیست در استان تهران ایجاد شد تهران بزرگ- ایرنا- مدیرکل محیط زیست استان تهران از ایجاد پنج پایگاه اصلی حفاظت محیط زیست در استان تهران در جریان اجرای تفاهم نامه طرح ˈمسیر سبز ساحل پاکˈ خبر داد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان تهران، ˈسید محمد هادی حیدرزادهˈ عصر دیروز در سیزدهمین نشست شورای اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در جمع مدیران کل حفاظت محیط زیست استان های مجری طرح ˈمسیر سبز ساحل پاکˈ گفت: تفاهم نامه این طرح، اسفند ماه سال گذشته بین استانداران استان های البرز، تهران، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران و سازمان حفاظت محیط زیست به امضا رسید.
وی ادامه داد: حفظ محیط زیست استان های محدوده اجرای طرح، حفظ سیمای محیط طبیعی و شرایط بوم شناختی رودخانه ها و حفظ و پاکسازی سواحل دریای خزر با ارائه آموزش های لازم به منظور جلوگیری از رهاسازی زباله ها در طبیعت، از جمله اهداف اجرای این طرح می باشد.
این مقام مسوول ضمن اعلام ایجاد پنج پایگاه اصلی در استان تهران به منظور اجرای این طرح، گفت: این پایگاه ها در محورهای عوارضی تهران- قم، عوارضی پردیس، دماوند، فیروزکوه و ورامین ایجاد شد.
حیدرزاده ادامه داد: 75 هزار کیسه زباله میان مسافران نوروزی توزیع شد و تعداد 20 هزار برچسب نیز بر روی خودروهایی که سرنشینان آن، آموزش های زیست محیطی را کسب کرده بودند، الصاق شد.
وی با بیان اینکه آموزش چهره به چهره از اولویت هایی اساسی اجرای این طرح در استان تهران بوده است، گفت: در اجرای این طرح از دانشجویان حوزه محیط زیست، علاقمندان و برخی از تشکل های زیست محیطی استان تهران استفاده شد.
حیدرزاده افزود: ارتباط مستقیم با مسافران نوروزی و اتوبوس های بین شهری، حذف ارائه بروشور و اقلام کاغذی دربیشتر پایگاههای ایجاد شده است.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه نقاشی در پایگاه ها برای آموزش کودکان و ارتباط ویژه با روحانیون در پایگاه عوارضی تهران- قم از دیگر اقدامات انجام شده در اجرای این طرح بوده است.
حیدرزاده از جلب مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح و واگذاری اجرای بخش عمده آن به تشکل های زیست محیطی استان تهران به عنوان نقاط قوت اجرای این طرح در استان تهران نام برد.
وی همچنین گفت: در اجرای این طرح برای آینده باید به افزایش تعداد استانهای مجری طرح، در اولویت قراردادن آموزش های چهره به چهره و توزیع هدفمند مفاهیم آموزشی در طول مسیر دقت بیشتری صورت پذیرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه با تقدیر از تماشاگران تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هواداران این تیم در پایان بازی روز یکشنبه دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در یک اقدام محیط زیستی نسبت به جمع آوری پسماند و زباله های خود از ورزشگاه غدیراهواز محل بازی اقدام کردند.
حیدرزاده افزود: این اقدام هواداران فوتبال باید انعکاس بیشتری داشته باشد و بعنوان یک کار فرهنگی و پسندیده در تمام ورزشگاه های کشورتکرار شود.
وی تصریح کرد: این تماشاگران با اقدام خود نشان دادند که به همه ابعاد فرهنگی ورزش توجه باید داشت.
در این جلسه تعدادی از مدیران کل حفاظت محیط زیست و مسئولان تشکل های زیست محیطی استانهای مجری طرح به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص اجرای طرح ˈمسیر سبز ساحل پاکˈ پرداختند.
تهرام564/1699
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن