تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818149386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلاقیت در اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خلاقیت در اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی ضروری است کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی ضروری است.


به گزارش ایرنا، ˈآیت الله آزرمیˈ روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی که با نگاه به برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهزیستی تشکیل شد، افزود: کارهای اجتماعی و فرهنگی با توجه به نیازهای جامعه، اگر با خلاقیت و ابتکار همراه باشد درصد زیادی از مخاطبان را جذب خواهد کرد.
وی اظهار داشت: امسال که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده ضرورت دارد که در اجرای برنامه های فرهنگی استان اقدامات مثبت و تاثیرگذاری صورت گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اظهار کرد: نهادها و ادارات فرهنگی در استان وظیفه دارند که نگاه گسترده ای به بحث فرهنگ استان داشته باشند و در این راستا مدیریت ارشد استان با جدیت این امور را مورد نظارت و پیگیری قرار خواهد داد.
وی اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیازمند شناخت دقیق مردم و همچنین اطلاع رسانی از نحوه و چگونگی برنامه هاست.
وی در ادامه با اشاره به نحوه کار اورژانس اجتماعی گفت: شماره تلفن 123 که برای تماس مردم برای مشکلات اجتماعی در نظر گرفته شده باید بررسی کرد که مردم به چه میزان از نوع و کارکرد این موضوع اطلاع دارند، لذا اجرای کارهای فرهنگی و اجتماعی باید با اطلاع رسانی گسترده به منظور در جریان قراردادن مردم از اجرای برنامه ها همراه باشد.
معاون استاندار کرمانشاه اظهار داشت: چنانچه کارهای فرهنگی و اجتماعی با اطلاع رسانی دقیق همراه باشد، بدون تردید تاثیرگذاری بیشتری در جامعه خواهد داشت.
567
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن