تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799136329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای رفع مشکلات پردیسهای دانشگاه فرهنگیان تشکیل کارگروهی با حضورکلیه دستگاه های اجرایی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی : برای رفع مشکلات پردیسهای دانشگاه فرهنگیان تشکیل کارگروهی با حضورکلیه دستگاه های اجرایی ضروری است خبرگزاری پانا: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان در یک بازدید سه ساعته از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان قرار گرفتند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۰ فروردين ساعت 11:29



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا،  علیرضا رادفر، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی به همراه  فریدون سید مصطفوی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در یک بازدید سه ساعته از دانشگاه فرهنگیان استان ((پردیس های علامه طباطبایی خواهران و شهید رجایی برادران))  ، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود در این دانشگاه قرار گرفتند .
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این بازدید خواستار  تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع مشکلات پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان با حضورکلیه دستگاه های اجرایی شد.
  وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در صدد رفع موانع توسعه کشور است؛ تصریح کرد: در صورت صلاحدید استاندار محترم مشکل کمبود فضا در پردیس خواهران ارومیه می تواند در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شود تا چاره ای اساسی برای آن اندیشیده شود.
 
همچنین علی رضا رادفر ، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز در بازدید((پردیس های علامه طباطبایی خواهران و شهید رجایی برادران))از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت . .  ایشان با حضور در مقابل پوسترهای شهدای آموزش و پرورش در پردیس شهید رجایی برادران  با نثار فاتحه خواهان تداوم راه شهیدان از سوی معلمان و اساتید و دانشجویان شد .رادفردراین دیدار ها از خوابگاه ها و سلف سرویس و کتابخانه های دیدار نموده وبا  نمایندگان دانشجویان نیز در یک فضای صمیمی به بیان مشکلات و کاستی های موجود در این پردیسها گفتگو نمودند .
 
  معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی ضمن بازدید از آزمایشگاههای فیزیک و شیمی پردیس شهید رجایی(برادران) ارومیه اظهار داشت: هم اکنون آزمایشگاههای خوبی در بخشهای مختلف آموزشی استان موجود است ولی به علت عدم وجود نیروی انسانی کافی و ماهر و مربیان آموزش دیده از این ظرفیتها به نحو احسن استفاده نمی شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون از نظر سخت افزاری مراکز آموزشی ما از امکانات لازم برخوردارند و تجهیز نرم افزاری این مراکز باید در اولویت باشد . 
رادفر در ادامه این بازدید در نشست تخصصی یک ساعته با رییس و معاونان این دانشگاه مشکلات موجود دانشگاه را بررسی کرد.  
 
 محمدی سرپرست پردیس علامه طباطبایی(خواهران)  ارومیه در این بازدید گفت:  پردیس علامه طباطبایی آذربایجان غربی (خواهران) یکی از 64 پردیس فعال در کشور می باشد که همزمان با سایر پردیس ها فعالیت آموزشی خودرا از نیمسال دوم سالتحصیلی 92-91 با پذیرش دانشجوی کارشناسی پیوسته در 8 رشته دبیری زبان انگلیسی ، آموزش زبان ادبیات فارسی، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی ودبستانی ، مشاوره وراهنمایی تحصیلی، دبیری شیمی ، زیست شناسی ، ریاضی و الهیات ومعارف اسلامی آغاز کرده است .
 وی افزود: این پردیس در خیابان پرورش ارومیه واقع است و مرکز آموزش عالی شهید مطهری خوی که یکی از زیرمجموعه های آن می باشد در شهرستان خوی قرارداردوهم اکنون تعدادی از دانشجویان دررشته علوم تربیتی ( پیش دبستانی و دبستانی) در آن مرکز مشغول به تحصیل می باشند.
 محمدی تصریح کرد: هم اکنون 481 نفر دانشجو در این پردیس مشغول تحصیل می باشند که توسط 1 نفر استاد موطف و 54 نفر استاد حق التدریس آموزشهای لازم را فرا می گیرند.
 سرپرست پردیس علامه طباطبایی(خواهران)  ارومیه کمبود فضای مناسب آموزشی را مشکل اصلی در این پردیس عنوان کرد.
 وی با بیان اینکه 324 نفر از دانشجویان غیر بومی در محل پردیس اسکان داده شده اند؛ افزود: کمبود فضا تا به حدی است که امکان دارد برای سال آینده از پذیرش دانشجوی جدید خودداری کنیم.
 محمدی در ادامه از اختصاص 10هکتار زمین به پردیس که در قالب یک طرح ملی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است خبر داد و گفت: امیدواریم نمایندگان استان نیز در جذب اعتبارات لازم تمام تلاش خود را بکار گیرند.
 نادر فزون مهر سرپرست جدید پردیس شهید رجایی ارومیه نیز در این بازدید گفت: دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی ارومیه هم اکنون با 1200 نفر دانشجو در پنج هزار هکتار و با بخشهای مختلف خوابگاهی، سالنهای کنفرانس، ساختمان آموزشی، سالنهای غذاخوری و زمینهای ورزشی دایر است که دانشجویانی از شهرهای مختلف استان و استانهای مجاور در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.
وی نبود سالن کنفراس مجهز را یکی از مشکلات عمده در این پردیس دانشگاهی بشمرد و افزود: بر اساس برآورد اولیه بیش از یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این سالن مورد نیاز می باشد که امیدواریم با حسن نظر مسئولان ارشد استان تامین گردد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن