تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمینار خود مراقبتی برای همه در اسلامشهر برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران به مناسبت هفته سلامت/
سمینار "خود مراقبتی برای همه" در اسلامشهر برگزار می شود
اسلامشهر - خبرگزاری مهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از برگزاری سمینار آموزشی "خود مراقبتی برای همه" همزمان با هفته سلامت در این شهرستان خبر داد.



محمدرضا سلمانی ندوشن در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح برنامه های هفته سلامت در اسلامشهر اظهار داشت: در این هفته زنگ سلامت در تمام مدارس شهرستان و بصورت نمادین در همایشی که روز اول اردیبهشت ماه با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان برگزار می شود، نواخته خواهد شد، برگزاري مسابقه نقاشي در مدارس، برپایی جلسه آموزشی برای دامداران و... با محوریت یک عمر سلامت با خودمراقبتی از جمله برنامه های هفته سلامت در اسلامشهر است. این مسئول از برگزاری جلسه آموزشی برای سلاخان کشتارگاههای شهرستان با موضوعات مرتبط شعار هفته سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد:  آموزش تمام افرادی که در دامداریها و مزارع مشغول فعالیت یا زندگی هستند و ارسال پيام هفته سلامت به دفاتر ائمه جمعه اسلامشهر، واوان، چهاردانگه و احمدآباد مستوفي به منظور اطلاع رساني در خصوص شعار هفته سلامت از طریق تریبون نماز جمعه بخش دیگری از فعالیت های شبکه بهداشت در این هفته خواهد بود.

وی برگزاري جلسات آموزشي در واحدهاي محيطي و سازمانهاي بين بخشي با محوريت شعار هفته سلامت، برگزاری برنامه های آموزشی در بوستانها با همکاری شهرداری های چهاردانگه و اسلامشهر برای گروههای هدف، همکاری با آموزش و پرورش اسلامشهر جهت برگزاری همایشی با اولویت شعار هفته ملی سلامت ویژه اولیا و مربیان دانش آموزان، برگزاری مسابقه آهن یاری در تمام مدارس دخترانه مقاطع راهنمایی و دبیرستان و تقدیر از فعالان برگزیده حوزه سلامت از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته سلامت در این شهرستان برشمرد. گفتنی است؛ هفتم آوریل مصادف با سالروز تأسیس سازمان جهانی بهداشت ( World Health Organization ) است و همه کشورها این روز را که به تقویم ایرانی مصادف با 18 فروردین است، به عنوان روز بهداشت یا سلامت می شناسند، از سال 1950 ( حدود60 سال قبل) همه ساله مراسمی ویژه گرامیداشت این روز در اقصی نقاط جهان برگزار می شود. هرسال بنا به وضعیت بیماریها و مشکلات بهداشتی جهان، کشورهای عضو سازمان بهداشت جهانی تصمیم می گیرند شعاری جدید و متناسب با مسائل حوزه پزشکی و سلامت برای این روز انتخاب کنند که در این راستا امسال شعار "یک عمر سلامت با خود مراقبتی" انتخاب شده است، البته در کشور ما "روز سلامت" به دلیل اهمیت ویزه این موضوع و ضرورت توجه بیشتر مردم و مسئولان به "هفته سلامت " تبدیل شده است.


۱۳۹۳/۱/۲۰ - ۱۴:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن