تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله نوری همدانی: یارانه ها باید بر اساس احتیاجات صرف شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله نوری همدانی: یارانه ها باید بر اساس احتیاجات صرف شود قم- ایرنا- آیت الله ˈحسین نوری همدانیˈ از مراجع تقلید در قم گفت: یارانه ها از بیت المال است؛ یعنی مال همه ملت است و باید بر اساس احتیاجات و در نظر گرفتن اولویت ها صرف شود.


به گزارش ایرنا،وی روز چهارشنبه در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم، با تاکید بر اینکه کسی که احتیاج ندارد، یارانه نگیرد، افزود: دولت هم باید به وعده خود در زمینه صرف یارانه ها در اولویت ها و احتیاجات اصلی عمل کند و احتیاجات را اولویت بندی و درجه بندی کند.
آیت الله نوری همدانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ضرورت تحول در دروس حوزه اضافه کرد: دروس حوزه های علمیه باید متحول و به روز شود و این به معنای پایین آوردن سطح دروس نیست.
وی با بیان اینکه امروز مسائل اقتصادی در اولویت مسائل جهانی است، گفت: حوزه های علمیه باید در زمینه مباحث اقتصادی دروس به روز و گسترده ای داشته باشند و مسائل آن را بخوبی تحلیل کنند.
وی مسائل مرتبط با حکومت اسلامی، حقوق بشر و محیط زیست را از دیگر مسائل جدید عنوان کرد که حوزه های علمیه در مسیر تحول باید به آن توجه کنند.
وی گفت: تحول در حوزه های علمیه اقتضا می کند که شکل بحث ها عوض شود، چرا که اسلام پاسخگوی همه احتیاجات بشری در همه ادوار است.ک/3
569/ 7404/ 380/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن