تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816357408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده شكنجه زن ايراني در برلين


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پرونده شكنجه زن ايراني در برلين
کد خبر: ۳۹۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ - 09 April 2014


پرونده زن جوان ايراني كه در برلين آلمان از سوي مردي مورد حمله قرار گرفته بود، در دادگاه كيفري استان تهران رسيدگي مي‌شود.

به گزارش اعتماد، زن جواني به نام بنفشه كه به تازگي از همسرش جدا شده بود در سال 91 به همراه دخترش براي زندگي به آلمان سفر مي‌كند و از طريق عضويت در شبكه‌هاي اجتماعي با مردي به نام اميد آشنا مي‌شود. به دليل ناآشنايي بنفشه به زبان انگليسي نامبرده به اميد اعتماد مي‌كند و همين موضوع باعث آشنايي بيشتر آنها مي‌شود.

روابط بنفشه و اميد روز به روز افزايش مي‌يابد تا آنجا كه اميد براي بنفشه در برلين خانه‌يي اجاره كرده و رابطه‌اش با دختر بنفشه نيز افزايش مي‌يابد. پس از مدتي اميد شروع به محدود كردن بنفشه مي‌كند و وي كه از رفتار و برخورد اميد به ستوه آمده بود از او مي‌خواهد كه از يكديگر جدا شوند، اما اميد با نظر بنفشه مخالف است.

ساعت 7:30 نهم آبان ماه 91 اميد با يك بسته كه شامل طناب و چسب بود به منزل بنفشه مي‌رود و زماني كه دختر بنفشه در را باز مي‌كند، اميد او را به اتاقي برده و تلويزيون را براي او روشن و او را در اتاقي حبس مي‌كند. سپس به سراغ بنفشه مي‌رود و او را مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهد و در نهايت شروع به بريدن اعضاي بدن بنفشه از جمله نوك بيني، انگشت‌ها و ديگر بخش‌هاي بدن وي مي‌كند.

اميد قبل از اين اقدام، فيلمي از خود مي‌گيرد و با گريه در آن فيلم عنوان مي‌كند كه بنفشه را دوست داشته است.

اين ماجرا از ساعت 7:30 تا 11 ادامه پيدا مي‌كند و پس از اين اقدام جنون آميز ساعت 17 اميد خانه بنفشه را ترك مي‌كند و در حالي كه بنفشه جاني در بدنش نمانده بود به سختي خود را به سمت پنجره مي‌رساند و از سوي يك دوچرخه‌سوار كه از پشت پنجره طبقه اول ساختمان ناله‌هاي بنفشه را شنيده بود از مرگ حتمي نجات پيدا مي‌كند.

پس ار رسانه‌يي شدن اين خبر در مطبوعات و اعلام جرم پليس برلين نسبت به اميد، پليس آگاهي ايران در جريان موضوع قرار گرفت و از آنجا كه نامبرده قصد حضور در ايران را داشت، پرونده‌يي در اين زمينه تشكيل و تحقيقات آغاز شد. پس از انتشار اين خبر، مدارك، عكس‌ها و گزارش‌هاي اين ماجرا در اختيار قاضي سپيدنامه - بازپرس شعبه دهم دادسراي جنايي تهران - قرار مي‌گيرد.

عامل اين جنايت همان روز برلين را ترك مي‌كند و از مرز آذربايجان وارد ايران شده و سرانجام در روز 26 آبان‌ماه سال 91 در ايران دستگير مي‌شود.

در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد كه اميد در سال 81 در برلين از همسرش جدا شده است. نامبرده در سال 90 كه به ايران باز مي‌گردد با دختري در اصفهان آشنا مي‌شود و با او ارتباط برقرار مي‌كند و پس از مدتي دختر مذكور از او جدا مي‌شود و با اينكه از وي شاكي بوده قبل از اينكه پرونده‌يي در اين زمينه تشكيل شود رضايت مي‌دهد، اما پس از مدتي اميد عكس‌هاي خود و اين دختر را منتشر مي‌كند كه با حكم دادگاه به صورت غيابي به 5 سال حبس محكوم مي‌شود.

بر اساس اين گزارش، متهم اين پرونده حدود يك سال و نيم است كه در حبس به سر مي‌برد و قرار مجرميت وي صادر شده و به زودي پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان تهران ارسال مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن