تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814673038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزن آباد برای رونق گردشگری به اعتبارات ملی نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای اسلامی شهر تاکید کرد: مرزن آباد برای رونق گردشگری به اعتبارات ملی نیاز دارد نوشهر - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر مرزن آباد با اشاره به وی‍ژگی ها و جایگاه جغرافیایی این منطقه خواستار تخصیص اعتبارات ملی برای فراهم کردن بسترهای لازم رونق گردشگری در منطقه شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ خدیجه سام دلیری ˈ روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر گفت : اگر چه علی رغم کمبود امکانات در تعطیلات نوروزی امسال میزبان خوبی برای انبوه مسافران بودیم ولی لازم است برای پویایی ظرفیت های گردشگری موجود در این منطقه که مورد توجه ویژه گردشگران است ، سرمایه گذاری مناسبی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه به گردشگری در مرزن آباد توجه جدی نمی شود ، افزود : وجود دریاچه ولشت که در کشور نمونه است، روستاهای گردشگری دارای جاذبه های گردشگری و برخورداری از چشمه های آبگرم با خاصیت درمانی، وجود بقعه امامزاده فضل و فاضل در قله یک کوه و دیگر جاذبه های طبیعی و غیرطبیعی می تواند مرزن آباد را به قطب گردشگری در غرب مازندران تبدیل کند.
سام دلیری با اشاره به شعار سال جاری گفت : تحقق شعار امسال با تکیه بر فرهنگ و فرهنگسازی میسر خواهد بود، چرا که اگر فرهنگ را بشناسیم و در راستای آن جهادی گام برداریم قطعا در بحث اقتصاد نیز موفق خواهیم بود.
وی عدم توجه کافی به بخش بهداشت و کمبود امکانات و نیروی انسانی در درمانگاه وکمبود آب شرب را از جمله مشکلات مرزن آباد برشمرد و از مسوولان خواست توجه ویژه ای برای بر طرف کردن آن انجام گیرد.
رییس شورای اسلامی بخش مرزن آباد نیز در این جلسه گفت : مدیران در سال مدیریت جهادی باید از روزمرگی و جریان زدگی دوری نموده و با اندیشه جهادی به مردم خدمت کنند و توجه و تامل در شعار سال که توسط رهبری نامگذاری شده می تواند راهگشا و درمان بسیاری از مشکلات موجود باشد.
ˈ شمسعلی مرادنوری ˈ با انتقاد از سنگ اندازی برخی مسوولان در رابطه با ساماندهی دریاچه ولشت افزود : اجاره دادن این دریاچه از سوی امور آب استان مازندران به یک شخص پذیرفتنی نیست و تصمیم گیری در مورد ولشت باید بر عهده مرزن آبادی ها باشد.
وی ادامه داد : بی توجهی به دیدگاه مردم مرزن آباد در باره دریاچه ولشت احجاف در حق مردم این دیار است و این دریاچه باید دارای امکانات و تجهیزات گردشگری باشد درحالیکه از کمترین امکانات نیز برخوردار نیست.ک/2
1295/1654
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن