تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814711064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق گردشگری مذهبی در مازندران/ خیمه های معرفت در 25 بقعه برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام علیزاده:
رونق گردشگری مذهبی در مازندران/ خیمه های معرفت در 25 بقعه برپا شد
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به استقبال زائران و مسافران از بقاع متبرکه استان یادآور شد: خوشبختانه گردشگری مذهبی در استان بخوبی رونق گرفته است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی مازندران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، معرفی بقاع و تکریم از رائران از جمله اهداف این طرح است. حجت الاسلام علیزاده گفت: طرح آرامش بهاری در250 بقعه متبرکه در حال اجراست و به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کند. وی عنوان کرد: طرح خیمه های معرفت در 25 بقعه استان در حال اجراست وغرفه های مختلفی مانند گفتمان دینی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، کودکان و نوجوان و همه واقف باشیم برپا شده است. وی افزود: 30 روحانی از حوزه عملیه قم به استان اعزام شده و رد خیمه های معرفت مشغول فعالیت هستند و 63 روحانی ثابت نیز در این پایگاهها فعالیت دارند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد: 712 زائر سرا و 100 سوئیت در استان وجود دارد که با امکانات موجود در خدمت زائران است و تاکنون استقبال خوبی از سوی زائران و مسافران شده است. وی با اشاره به رشد و حضور خوب گردشگران مذهبی در بقاع متبرکه گفت: برگزاری نماز جماعت، ادعیه، توزیع 60 هزار کتابچه آرامش بهاری، برگزاری مسابقات، غرفه های نقاشی، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید از جمله برنامه هایی است که در بقاع متبرکه اجرا می شود. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، اجرای امینانه نیات واقفان را یکی از وظایف اوقاف بیان کرد و گفت: طرح های ویژه ای از جمله اعزام زائران حرم رضوی (ع) و زائران حسینی، طرح تندرستی و ... اجرا شده است. وی اظهار داشت: طرح دستهای مهربانی ویژه ایتام و نیازمندان، طرح مهر تحصیلی از دیگر مواردی است که در راستای اجرای نیات واقفان انجام می شود. حجت الاسلام علیزاده یادآور شد: سال گذشته 64 وقف جدید به ارزش 10 میلیارد تومان در استان ثبت شده است.
 


۱۳۹۳/۱/۵ - ۱۲:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن