تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراد مشمولی که موفق به دریافت سبد کالا نشده اند به شبکه های توزیع مراجعه نمایند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افراد مشمولی که موفق به دریافت سبد کالا نشده اند به شبکه های توزیع مراجعه نمایند خرم آباد - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: افرادی که در دور نخست اهدای سبد کالای دولت مشمول دریافت بوده و به هر دلیلی موفق به دریافت این سبد نشده اند، به مراکز و شبکه های مجاز توزیع مراجعه و سبد خود را دریافت نمایند.


ایرج دریکوندی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی که نام نویسی کرده و مشمول دریافت سبد کالا شده اند شامل این طرح بوده و خانوارهایی که ثبت کالا در ثبت نام اولیه به آنان تعلق نگرفته از مراجعه به شبکه های توزیع خودداری کنند.
وی اظهار داشت: مشمولانی که از دریافت سبدکالا بازمانده اند، حداکثر تا پایان فروردین ماه جاری در خرم آباد به فروشگاههای اتکا و رفاه و در سایر شهرها با فروشگاههای منتخب مراجعه و سبد کالای رایگان را دریافت نمایند.
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 200 هزار سرپرست خانوار لرستانی موفق به دریافت سبد کالا اهدایی دولت شده اند و در این دور سبد کالای 47 هزار خانوار باقیمانده اهدا خواهد شد.
بر اساس اعلام دولت این سبد شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یک کیسه برنج 10کیلوگرمی، دو بطری 810گرمی روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی 400گرمی، دو بسته تخم مرغ 12 عددی و دو عدد مرغ معادل چهار کیلوگرم است.
7269/630
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن