تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815284318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ سیاستهای کلی سلامت افق روشنی در برابر جامعه سلامت کشور گشود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابلاغ سیاستهای کلی سلامت افق روشنی در برابر جامعه سلامت کشور گشود ارومیه - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور گفت: ابلاغ سیاستهای کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب، افق روشنی در برابر جامعه سلامت کشور گشود و نشاط را برای بیماران هدیه کرد.


علی اکبر آقایی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ابلاغ سیاست های کلی سلامت توسط مقام معظم رهبری نشانه دغدغه بزرگ معظم له نسبت به مشکلات مربوط به حوزه سلامت و درمان است.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به اینکه در دوران تحریمها حوزه سلامت در برابر نوک پیکان دشمن قرار داشت و هر آن ممکن بود این حوزه آسیب ببیند با درایت و آینده نگری، سیاستهای کلی سلامت را ابلاغ کردند.
وی اضافه کرد: با ابلاغ سیاست های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب چه به عنوان شخص نخست مملکت در جایگاه سیاسی و چه به عنوان مرجعیت دینی و ولی فقیه جامعه اسلامی، نقشه راه این ساختار به طور کامل روشن و عمل به این سیاست ها بر دولت و سایر دست اندرکاران نظام سلامت واجب شد.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سیاست ها به شکلی جامع و در تمامی ابعاد، تحول و ارتقای نظام سلامت را در پی دارد و با پیگیری و اجرای آنها این جمله رهبر معظم انقلاب که ˈبیمار نباید جز رنج بیماری، دغدغه و رنج دیگری داشته باشدˈ محقق می شود.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب با ابلاغ این سیاستها مشخص کردند ایران می تواند به قطب سلامت منطقه تبدیل شود و هیچ مانعی برسر راه آن وجود ندارد.
این نماینده مجلس افزود: برای اینکه بخشی از هزینه های درمان مردم کم شود و بخش عظیمی از دغدغه درمان و سلامت مردم کاسته شود رهبر معظم انقلاب این سیاستها را ابلاغ کردند.
وی اضافه کرد: برای اینکه در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها فشاری بر مردم به خصوص بیماران وارد نشود رهبر معظم انقلاب با آینده نگری اقدام به این حرکت کردند.
رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور یادآوری کرد: ایران اسلامی از ظرفیت ها و توانمندیهای بالایی برخوردار است و بر همین اساس می تواند در زمینه تولید مواد اولیه داروهای مورد نیاز و خود داروها گامهای موثری بردارد.
نماینده مردم سلماس در خانه ملت افزود: بدون تردید آینده نگری و موقعیت شناسی رهبر معظم انقلاب توانست باری از دوش جامعه بیماران بردارد.
8135/581/245
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن