تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه مشارکتهای عمومی مستلزم عزم همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه مشارکتهای عمومی مستلزم عزم همگانی است دهدشت- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: جلب و توسعه مشارکتهای مردمی در راه خدمت به نیازمندان مستلزم عزم ملی و همگانی است.


سیدغلام رضا متقی روز چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بخش توسعه مشارکت های مردمی نیاز به فرهنگ سازی و اقدام جهادی دارد افزود: عزم همگانی، ایجاد وحدت و همدلی همه مسوولان ضروری است.
وی با بیان نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: کمیته امداد نیز همسو با شعار سال برنامه های خود را اجرا می کند.
متقی توسعه مشارکت های عمومی را نیازمند عزم ملی خواند و تصریح کرد: تلاش کمیته امداد این است که در راستای جلب و توسعه مشارکت های مردمی در راه خدمت به قشر نیازمند جامعه تلاش بیشتری انجام شود.
وی جلب اعتماد مردمی، تشریح خدمات کمیته امداد، تهیه بروشور از مصرف صدقات و اطلاع رسانی این خدمات را از دیگر برنامه های کمیته امداد در حوزه جلب مشارکتهای مردمی اعلام کرد.
7531/566
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن