تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820994843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذربایجان شرقی رتبه دوم خدمات دهی به بیماران کلیوی را در کشور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آذربایجان شرقی رتبه دوم خدمات دهی به بیماران کلیوی را در کشور دارد هشترود، مراغه - ایرنا - مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان شرقی گفت: این استان رتبه دوم خدمات دهی به بیماران کلیوی را در کشور به خود اختصاص داده است.


عادل فیروزی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از انجمن بیماران کلیوی شهرستان هشترود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رتبه بندی استان خراسان رضوی رتبه اول کشور را دارد.
وی اظهار کرد: هم اکنون هشت دفتر انجمن حمایت از بیماران کلیوی در استان وجود دارد و یک هزار و 300 بیمار کلیوی در استان شناسایی و دارای پرونده هستند.
مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه نبود بیمارستان مخصوص بیماران کلیوی در استان، در هشت بیمارستان تبریز و تمام بیمارستان های شهرستان ها تخت دیالیز برای ارایه خدمات به این بیماران وجود دارد.
فیروزی با بیان اینکه بزرگترین بخش دیالیز و حمایت از بیماران کلیوی استان در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز وجود دارد، گفت: بخش دیالیز و پیوند کلیه استان نیز در تبریز با گنجایش 100 تخت از سوی برادران خیر ˈمردانی آذرˈ در حال احداث است.
وی یادآوری کرد: هزینه دیالیز هر بیمار کلیوی بیش از پنج میلیون ریال است که به صورت رایگان در بخش های دیالیز برای این بیماران انجام می شود.
مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان شرقی ادامه داد: غیر از هزینه های بیمارستانی برای بیماران پیوندی کلیه، پول دارو، کمک هزینه درمان و سبد کالا تخصیص می یابد.
فیروزی خاطرنشان کرد: اکنون از 900 بیمار کلیوی تبریز بیش از 250 نفر ماهانه 500 هزار ریال کمک هزینه از این انجمن دریافت می کنند.
7486/590/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن