تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمعیت 800 هزارنفری پردیس فرصتی برای تجلی آرمان شهر اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جمعیت 800 هزارنفری پردیس فرصتی برای تجلی آرمان شهر اسلامی است ایرنا – دماوند – فرماندار شهرستان پردیس گفت: اسکان جمعیت این شهرستان تا پایان سال 94 به 800 هزار نفر، فرصتی است تا بتوانیم آرمان شهر اسلامی را متجلی کنیم.


ˈمرتضی حیدریˈ عصر سه شنبه در جمع اعضای نمایندگان شورای عالی استانها در سالن جلسات فرمانداری پردیس گفت: شورا، رکنی از ارکان قانون اساسی کشور است و تاکید دین اسلام به سامان رسانیدن فعالیت ها با مشورت و تبادل نظراست.
وی با اشاره به مفهوم ابلاغ خاتمیت وحی توسط پیامبرگرامی اسلام (ص) و سپردن آن به دست مردم خاطرنشان کرد: برخی از امور متکی به تصمیم گیری انسانها در هر اصل و نسل است.
مقام عالی دولت در شهرستان پردیس بیان کرد: خیلی از امور را مردم با مشارکت یکدیگر باید حل و فصل کنند و تشکیل شوراها، روشی که امروز برای این تصمیم گیری به وجود آمده است.
فرماندار شهرستان پردیس گفت: عملکرد امروز شورا به گونه ای است که ما را از خطا، اشتباه، اعمال نظر و دیکتاتوری مصون می دارد.
وی با اشاره به نقش شورا در کشور در قبل و بعد از تصویب آن افزود: وضعیت آبادانی و رونق شهرها پیش و بعد از حضور شورا بیانگر این نکته است و نیاز به تحقیق و مطالعه ندارد.
مقام عالی دولت در شهرستان پردیس با بیان بصیرت در شهرها خاطرنشان کرد: وضعیت تهران برگرفته از اصل حضور شوراها است.
فرماندار شهرستان پردیس دگرگونی وضعیت تهران را برگرفته از وجود شوراها دانست و افزود: فکر هوشمند، اندیشمند و هدفمند به برکت حضور شوراها سبب موفقیت شهرداران در آبادانی کشور می شود.
وی افزود: نقش شورا در کشور بسیار برجسته است و انتقال تجربیات در زمینه شوراها می تواند سهم بسزایی در حل مشکلات داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: اعضای شورای عالی استانها بهره هایی را از شهرستان جدید پردیس ببرند که در آبادانی شهر یاری رسان باشد.
شورای عالی استانها 75 عضودارد که این جلسه با حضور 15 نفر از آنان برگزار شد.
تهرام /8128/1457/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن