تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یارانه بگیرها چگونه حذف می شوند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
یارانه بگیرها چگونه حذف می شوند؟




از دوم هدفمندی یارانه ها و حذف پر درآمدها از دریافت یارانه نقدی 20 فروردین کلید می خورد و این مساله نگرانی هایی را برای افکار عمومی ایجاد کرده چرا که هر چند تمام تلاش دولتی ها برای خود انصرافی مردم از دریافت یارانه نقدی است اما پیش بینی می شود که تنها 20 تا 25 درصد مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.





خبرگزاری ایرنا: از دوم هدفمندی یارانه ها و حذف پر درآمدها از دریافت یارانه نقدی 20 فروردین کلید می خورد و این مساله نگرانی هایی را برای افکار عمومی ایجاد کرده چرا که هر چند تمام تلاش دولتی ها برای خود انصرافی مردم از دریافت یارانه نقدی است اما پیش بینی می شود که تنها 20 تا 25 درصد مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

پارسینه نوشت: از آنجایی که هنوز تکلیف نحوه حذف یارانه بگیرها مشخص نیست، مردم بسیار دلواپس اخبار مربوط به یارانه نقدی را دنبال می کنند.

در این میان اما مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها در حالی از ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی در دور دوم هدفمندی یارانه ها خبر داده که به روایت شاهدان عینی تنها سه روز مانده به این زمان سایت مربوط به ثبت نام میلیون ها متقاضی دریافت یارانه حتی باز نمی شود.

با وجود اینکه دولت یازدهم از ابتدای حضور خود بر اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها در قالب برنامه ای جامع، منظم و متفاوت با قبل تاکید می کرد اما در مدت زمان محدود مانده به شروع ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی سایت مربوط به مراجعه متقاضیان هم در دسترس نیست.

این در حالی است که بی تردید با ادامه این روند این مساله در فضای مجازی مشکلات بسیاری را برای متقاضیان ایجاد خواهد کرد که در این حالت پایان ثبت نام تمامی گروه ها در زمان 10 روزه بعید به نظر می رسد.

از سویی دیگر با وجود اینکه قرار بود قبل از اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها تمامی مسائل و جزئیات پیرامون آن تشریح شود اما هنوز اطلاع کامل و دقیقی از چگونگی اجرای این طرح بزرگ که عواقب آن کل جامعه را در بر می گیرد منتشر نشده و هیچ مقام مسئولی حتی در یک نشست خبری به سوالات بی جواب حول این مساله پاسخ نداده است.

در آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی اکبر ایزدی- مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه ها- در مورد ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی هموطنان متقاضی که اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی آنها صفر است، روز بیستم باید به سایت www.refahi.ir مراجعه کنند و کسانی که اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی آنها یک است روز بیست و یکم ثبت نام می کنند و با ادامه این روند تا روز بیست و نهم با رقم 9 ثبت نام کامل می شود.

به گفته وی متقاضیانی که به هر دلیل در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشوند می توانند روزهای سی ام و سی و یکم ماه جاری ثبت نام را کامل کنند.

از سوی دیگر مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندی یارانه ها گفته است: در مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه ها و در این مرحله ثبت نام 5 گروه درآمدی تفکیک و تعیین شده است اما مشخص نیست که چه سقف درآمدی برای متقاضیان دریافت یارانه نقدی مطرح است.

نرگس نجفی در پاسخ به این مطلب که جریمه 3 برابری برای افرادی که اطلاعات خود را نادرست اعلام نمایند، تعلق می گیرد، تصریح کرده: هر یک از مردم می دانند که دریافت یارانه در زندگی آنها تاثیر دارد یا خیر. تمکن مالی صرفا به این معنا نیست که فرد وضعیت مالی آنچنانی یا خانه و ماشین داشته باشد. هر کسی که احساس کند که دریافت یارانه مخفی تاثیر چندانی در زندگی و تامین معیشت آنها ندارد می تواند از دریافت یارانه انصراف دهد.

به این ترتیب هنوز معلوم نیست اگر مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف ندهند تکلیف چه خواهد بود!






تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن