تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799161191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان رضوی از آمادگی کامل استان برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار خراسان رضوی از آمادگی کامل استان برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها خبر داد مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی از آمادگی کامل این استان برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها خبر داد.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در نخستین جلسه ستاد هدفمندی یارانه های استان در سال 1393 گفت:تمام زیرساختهای اجرای این قانون با کمک دستگاههای اجرایی استان تامین شده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر 165 دفتر IT شهری در مشهد و 175 دفتر در شهرستانهای استان، بیش از 800 دفتر روستایی نیز نسبت به ثبت نام متقاضیان اقدام خواهند کرد.
استاندار خراسان رضوی افزود: دفاتر پیشخوان دولت، پست بانک و پلیس+10 نیز برای این امر اختصاص یافته که واجدان شرایط دریافت یارانه می توانند از این ظرفیت نیز برای ثبت نام استفاده کنند.
رشیدیان با بیان اینکه این مرحله صرفا جهت ثبت نام پیش بینی شده است و بنا نیست یارانه افرادی که تاکنون یارانه دریافت می کردند قطع شود، اظهار داشت: افرادی که به هر دلیلی در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده اند در روزهای 30 و 31 فروردین ماه می توانند نسبت به این امر اقدام کنند.
وی با بیان اینکه 350 هزار کاربر خانگی اینترنت در استان وجود دارد، بیان کرد: این افراد می توانند در منازل خود ثبت نام کرده و دستگاههای اجرایی نیز می توانند نسبت به ثبت نام کارکنان خود طبق جدول زمان بندی اعلام شده برنامه ریزی نمایند.
او گفت: 50 اکیپ سیار به مناطقی که این زیر ساخت برای آنان فراهم نیست اعزام می شوند و ثبت نام افراد ساکن در این مناطق به صورت آفلاین انجام می شود.
وی در خصوص رفع اشکالات و شکایات احتمالی مراجعان نیز گفت: کمیسیون ماده 10 در استان فعال است و مردم می توانند از طریق فرمانداری ها برای رفع مشکلات خود اقدام کنند.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر ممنوعیت افزایش قیمت هرگونه خدمات به ویژه در دستگاههای دولتی، تاکید کرد:هر تغییر قیمتی باید با مصوبه کمیسیون تنظیم بازار استان صورت پذیرد.
رشیدیان به ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی اشاره کرد و افزود: اقلام مورد نیاز مردم به طور مستمر از طریق شبکه های توزیع در دسترس عموم قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه ستادی به منظور اجرای هر چه بهتر مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها در مرکز تشکیل شده است، افزود:در خراسان رضوی نیز این ستاد به ریاست استاندار، قائم مقامی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و دبیری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فعال شده است.
او گفت:وظیفه اصلی این ستاد آماده سازی آحاد مردم و فعالان اقتصادی، هماهنگی در اجرای برنامه های عملیاتی و بسته های حمایتی دولت، جلب مشارکت اصناف، بازرگانان و تشکلهای مردمی، تلاش برای انصراف داوطلبانه مردم، نظارت و کنترل بر عملکرد بازار و دریافت گزارشات ستادهای شهرستانی هدفمندی یارانه ها به ریاست فرمانداران است.
استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، یارانه باید به افرادی تعلق می گرفت که در اثر آزاد سازی قیمتها به ویژه حاملهای انرژی دچار آسیب می شدند که این مهم در سالهای گذشته به طور کامل محقق نشد و تمام افراد جامعه به طور یکسان از یارانه برخوردار شدند.
رشیدیان افزود: در این مرحله یارانه به سرپرستان خانوارهایی تعلق خواهد گرفت که این مبلغ سهم قابل توجهی در سبد درآمدی آنان دارد.
وی افزود: با منابع حاصل از انصراف داوطلبانه مردم از دریافت یارانه نقدی علاوه بر فعال تر کردن کانون های تولید و صنعت، بیمه خدماتی توسعه خواهد یافت به گونه ای که در سال جاری پنج میلیون نفر تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار خواهند گرفت.
وی گفت:همچنین مبلغ 28 هزار میلیارد ریال در قالب بسته های خدمات بهداشتی و درمانی پیش بینی شده که از محل انصراف داوطلبانه مردم از دریافت یارانه نقدی تامین خواهد شد.
او افزود:بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده از سوی ستاد هدفمندی یارانه های کشور از فردا تا پایان فروردین ماه، افراد می توانند برای دریافت یارانه ثبت نام کنند.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت:در مرحله نخست اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در خراسان رضوی پنج میلیون و 950 هزار نفر در قالب یک میلیون و820 هزار خانوار، یارانه دریافت می کردند.
رضا جمشیدی اظهار داشت برای این افراد، ماهانه دو هزار و 700 میلیارد ریال پرداخت می شد.
قائم مقام ستاد هدفمندی یارانه های استان در ادامه، گزارشی از نحوه ثبت نام و اقدامات صورت گرفته توسط دستگاههای اجرایی در خصوص اجرای هرچه بهتر این قانون به جلسه ارایه کرد.
در این جلسه استاندار، معاونان وی، مدیران ستادی استانداری و مدیران عضو ستاد هدفمندی یارانه های خراسان رضوی و همچنین مدیران کل دستگاههای اجرایی انصراف خود از دریافت یارانه را اعلام کردند.
سقف بهای ارائه خدمات جهت ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها 35 هزار ریال تعیین شده است.
1922/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن