تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارایه آموزش صحیح به مردم در اولویت برنامه های مراکز بهداشتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شبکه بهداشت شهرستان ری: ارایه آموزش صحیح به مردم در اولویت برنامه های مراکز بهداشتی است شهرری- ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: ارایه صحیح آموزش بهداشت و درمان به مردم جزو اولویت های کاری در برنامه های مراکز بهداشت درمانی شهرری قرار دارد.


دکتر ˈفاطمه تاجیکˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه خود مراقبتی نیازمند درک مناسب و صحیح است، اظهارداشت: برنامه کلیه مراکز بهداشتی درمانی شهر ری نیز در سالجاری بر پایه آموزش صحیح روش های بهداشت و درمان برنامه ریزی شده و با توجه به در پیش بودن هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت) شعار امسال نیز ˈیک عمر سلامت با خود مراقبتیˈ نامگذاری شده است.
وی افزود: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیز در کنار سازمان جهانی بهداشت ، برنامه های خود را برای این هفته بر اساس مسایلی که در کشور اولویت دارد ، قرار داده است.
مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری گفت: در طول هفته بهداشت و سلامت همه برنامه های این شبکه حول محور آموزش در حیطه های مختلفی مانند خود مراقبتی در زمینه جسم و روح و روان است که مطالب آموزشی تهیه شده به صورت بروشور و فیلم به افرادی که به مراکز بهداشتی مراجعه می کنند، ارایه خواهد شد.
تاجیک با بیان اینکه طرح ویزیت رایگان غربالگری دیابت و اندازه گیری فشار خون از دیگر برنامه های مهم مراکز بهداشتی در این ایام است، افزود: هرچه آگاهی مردم در زمینه خود مراقبتی و مرتب اندازه گیری فشار، قند و چربی خون بیشتر شود با توجه به شرایط جسمانی از خطراتی که آنها را تهدید می کند در امان خواهند بود.
تاجیک بیان کرد: مردان درباره اینکه چه بیماری های اعم از کم خطر یا پرخطر ممکن است آنها را تهدید کند به ویژه در زمینه دخانیات و خانم ها نیز در مورد بیماری های شایع پاپسمیر و سرطان سینه و درزمینه معاینات به موقع و شیوه های خود مراقبتی، آموزش های لازم را در این ایام تجربه خواهند کرد.
وی تاکید کرد: به آن دسته افراد مبتلا به چاقی در زمینه مخاطراتی که برای آنها در آینده وجود خواهد داشت و همچنین چگونگی رژیم غذایی مناسب و خود مراقبتی صحیح، طی هفته سلامت به صورت رایگان آموزش و مشاوره داده می شود.
تاجیک گفت: با هماهنگی شهرداری منطقه 20 در پارک مدرس و برپایی غرفه اندازه گیری فشار و قند خون، تعیین قد و وزن افراد، تحویل بروشور، حضور کارشناس تغذیه و بهداشت و پزشک معالج ، در خصوص تعیین سلامت افراد و مراقبت ، آموزش های لازم ارایه می شود.
1724/1417/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن