تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798413042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات درمانی مراکز دولتی اصفهان در نوروز امسال 50 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خدمات درمانی مراکز دولتی اصفهان در نوروز امسال 50 درصد افزایش یافت اصفهان- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: خدمات درمانی و بهداشتی مراکز دولتی این استان در نوروز امسال 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.


«حیدرعلی داوری» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این افزایش نشاندهنده فعالیت بیشتر مراکز دولتی در روزهای نوروز امسال است.
وی تعداد ماموریت های 115 اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال را هشت هزار و 138 مورد اعلام و اظهار کرد: در روزهای تعطیل نیز شش هزار و 398 مورد ارائه خدمات خاص برای بیماران دیالیزی داشتیم که 143 نفر از آنها از مسافران نوروزی بودند.
وی گفت: 110 پایگاه اورژانس در استان اصفهان در این مدت شامل 56 پایگاه در جاده ها و 54 پایگاه در شهرها فعال بود.
وی ادامه داد: همچنین 53 بیمارستان، 20 شبکه بهداشتی، 20 مرکز دندانپزشکی شبانه روزی، 20 آزمایشگاه غیر بیمارستانی، همه آزمایشگاه های بیمارستان ها، 30 درمانگاه و 83 داروخانه شبانه روزی در تعطیلات نوروز امسال به مردم خدمت رسانی کردند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه سه معاونت درمان، بهداشت و غذا و دارو در کمیته بهداشت و درمان ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز امسال استان فعال بودند، گفت: با وجود افزایش سفر به استان، با کاهش 10 درصدی مرگ و میر ناشی از حوادث مواجه بودیم.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این نشست گفت: در ایام نوروز چهار هزار و 700 مورد کمبود دارویی به این معاونت و مرکز اطلاع رسانی علوم دارویی و سموم استان گزارش شد.
«عباس جعفریان» با اشاره به اینکه سه هزار و 600 مورد پاسخگویی از طریق مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم (1490) در این مدت صورت گرفته است افزود: ما در سال گذشته با 470 مورد کمبود دارویی در استان اصفهان مواجه بودیم که تا پایان اسفند ماه گذشته به کمتر از 80 قلم رسید.
وی با تاکید بر اینکه بیشتر کمبودهای دارویی مربوط به داروهای خارجی با برندهای خاص است، ادامه داد: مدیریت توزیع خوبی برای رفع کمبود داروها صورت گرفته با این حال در تامین برخی داروهای خاص و ضد سرطان همچنان با مشکل کمبود مواجهیم.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به 331 مورد بازرسی از داروخانه ها در روزهای نوروز امسال گفت: 100 واحد تولید غذایی نیز مورد بازرسی و 570 نمونه مواد غذایی آزمایش شد.
مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه سال گذشته در این استان گفت: 60 اکیپ ثابت و سیار در این مدت 36 هزار و 351 مورد بازرسی انجام دادند.
«حسین صفاری» افزود: در این مدت 442 مورد تخلف بهداشتی در سطح استان مشاهده و به مراجع قضایی معرفی شد و 41 مورد از آنها پلمپ شدند.
وی از جمله تخلف هایی که منجر به پلمپ واحد صنفی شده است را غذای مانده و مسمومیت مشتریان اعلام کرد.
وی همچنین با اشاره به 814 مورد نمونه برداری از مواد غذایی و 22 هزار و 378 نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی در استان تصریح کرد: هیچ مورد آلودگی میکروبی یا شیمیایی آب در استان ملاحظه نشده است.
وی مقدار مواد غذایی فاسد و معدوم شده در این مدت را 32 هزار و 430 کیلوگرم اعلام و اظهار کرد: در 577 مورد نیز با دستفروشان و اغذیه فروشان دوره گرد مانند آش فروشان برخورد شد.
وی کل شکایات مطرح شده درباره بهداشت محیط در استان اصفهان را یک هزار و 107 مورد عنوان و اضافه کرد: به یک هزار و 27 مورد از این شکایات رسیدگی شده است.
وی گفت: بیشتر این شکایات مربوط به مواد غذایی یا رستوران ها بود و تعداد شکایات و تخلفات بهداشتی نسبت به نوروز سال گذشته 18 تا 20 درصد کاهش یافته است.
به گفته وی در پنج مورد تخلف عمده در زمینه بهداشت محیط در استان اصفهان صورت گرفته که منجر به تعطیلی شده است.
پ/7148/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن