تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميدواريم در گام دوم پرداخت سهم يارانه بخش توليد رنگ واقعيت بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۳۴ب.ظ)
سبحاني فر: اميدواريم در گام دوم پرداخت سهم يارانه بخش توليد رنگ واقعيت بگيرد براي بخش هاي صنعت و توليد کشور نيز امروز اين دغدغه وجود دارد که مبلغ 10هزار ميليارد توماني که براي اين بخش ها پيش بيني شده است، امسال نيز به چرخه توليد تزريق نشود و عصاي دست توليدکنندگان نباشد.
رمضانعلي سبحاني فر عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس درباره گام دوم قانون هدفمندي يارنه ها، به خبرنگار خبرگزاري موج گفت: يکي از نگراني هايي که براي اجرايي شدن فاز دوم هدفمندي يارانه ها، در مجلس وجود دارد سوبسيدهايي که از محل هدفمندي بدست مي آيد در مسير اصلي خود استفاده نشود.
وي ادامه داد: عدم اختصاص منابعي که در فاز نخست پيش بيني شده بود براي رشد و رونق توليد در زمان اجراي اولين گام از اين قانون، ضربات متعددي را به توليد کشور وارد ساخت.
نماينده مردم سبزوار، جغتاي، جوين، خوشاب در خانه ملت با اشاره به ميزان منابع امسال، گفت: براي بخش هاي صنعت و توليد کشور نيز امروز اين دغدغه وجود دارد که مبلغ 10هزار ميليارد توماني که براي اين بخش ها پيش بيني شده است، امسال نيز به چرخه توليد تزريق نشود و عصاي دست توليدکنندگان نباشد.
رئيس کميته ارتباطات کميسيون صنايع و معادن مجلس تاکيد کرد: پس ابتدا براي رشد و تحقق واقعي شعار امسال، نياز داريم که ابتدا اين منبع تخصيص داده شود و سپس براي اجرايي شدن مسير آن، به گونه اي طراحي شود که احتمال خارج شدن اين طرح از مسير، صفر باشد.
اين عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي درخصوص چگونگي ارائه تسهيلات نيز گفت: بايد دولت در ارائه تسهيلات به نحوي برنامه ريزي کند تا افرادي که در زمينه بهينه سازي و نوسازي سيستم هاي کارگاه يا صنايع توليدي خود براي صرفه جويي از انرژي اقدام مي کنند از تسهيلات بلاعوض يا کم بهره استفاده کنند.
سبحاني فر در ادامه با اشاره به ثبت نام و پرداخت يارانه نقدي، اظهارکرد: در روند بررسي افراد متقاضي دريافت يارانه نقدي، واقعا به افراد نيازمند يارانه تعلق بگيرد و افرادي که نيازي به اين مبلغ ندارند با خود حذفي از دريافت يارانه نقدي، انصراف دهند.
وي گفت: مطمئنا اين اقدام مردمي که از توانايي مالي مناسبي برخوردار هستند و نيازي به يارانه ها ندارند، مي تواند با جايگذين شدن يارانه ها از پرداخت نقدي يارانه به سمت چرخه توليد، سبب محقق شدن شعار سال جاري باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن