تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799466733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوجوانان را باید برای مقابله با آسیب های اجتماعی آماده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مقام وزارت آموزش و پرورش؛ نوجوانان را باید برای مقابله با آسیب های اجتماعی آماده کرد اهواز-ایرنا- معاون اداره کل مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با تاکید براهمیت آمادگی نوجوانان برای مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: ارتقای سطح توانمندی روانی و اجتماعی نوجوانان در مقابل آسیب های اجتماعی جزء برنامه های مهم وزارت آموزش و پرورش است.


ˈیگانه عزیزی ˈ سه شنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره نوجوان سالم که در سالن طلائیه آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز برگزار شد گفت: خوشبختانه در اداه کل آموزش و پرورش استان خوزستان عزمی جدی برای مراقبت از دانش آموزان در مقابل آسیب های اجتماعی وجود دارد.
وی بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان به لحاظ ارایه برنامه در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی در رده نوجوانان، جزء برترین ادارات کشور است .
معاون اداره کل مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به اینکه ادارات مراقبت از نوجوانان در مقابل آسیب های اجتماعی در تمامی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها فعال است ،این ادارات در حوزه مختلف شامل کارکنان،دانش آموزان و اولیای دانش آموزان فعالیت های مفیدی در این رابطه دارند.
وی افزود: برنامه های پیشگیری و مراقبت در مقابل آسیب های اجتماعی به عزمی جهادی نیاز دارد و این عزم در استان خوزستان وجود دارد.
معاون اداره کل مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امیدواریم جشنواره استانی نوجوان سالم در سال آینده در ابعادی وسیع تر و با کیفیت بالاتر انجام شود.
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز دراین جشنواره افزود: در استان خوزستان عزمی جدی برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری که همان تربیت نوجوان سالم است بوجود آمده و داشتن نوجوانی سالم به دور از آسیب های اجتماعی سرمایه ای ملی محسوب می شود.
محمود معزی بیان کرد: نوجوانی یک دوره طلایی در زندگی هر فرد است و آموزش و پرورش نیز وظیفه دارد بسترهای لازم برای آشکار شدن استعدادهای نوجوانان را فراهم کند.
وی با بیان اینکه باید به تمامی پرسش های نوجوانان پاسخ مناسب داده شود گفت: مسوولان آموزش و پرورش وظیفه دارند به تمامی ابهامات نوجوانان پاسخ دهند زیرا وظیفه مسوولان آموزش و پرورش حمایت همه جانبه از نوجوانان است .
گفتنی است؛ جشنواره استانی نوجوان سالم در خصوص راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بخش های مختلف فیلم کوتاه،عکس،مقاله ، روزنامه دیواری و نقاشی به صورت استانی برگزار و برگزیدگان این جشنواره به مرحله بعدی که جشنواره کشوری نوجوان سالم است راه می یابند./7161/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن