تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809981356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش جهانبخش به پيشنهاد منچستر و آژاکس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: واکنش جهانبخش به پيشنهاد منچستر و آژاکس
مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: فوتبال هلند و انگليس رابطه بسيار خوبي دارند و پيشنهاد منچستريونايتد هم به دليل اين ارتباط است.

اين روزها بازيکنان جوان ايراني با پيشنهادهاي خوب اروپايي روبه‌رو مي‌شوند و اين مسئله مي‌تواند کمک بزرگي به فوتبال کشورمان کند. عليرضا جهانبخش بازيکن جوان تيم ملي فوتبال کشورمان که در نايمخن هلند بازي مي‌کند جزو بازيکناني است که اکنون از چند باشگاه مطرح اروپايي پيشنهاد دارد اما مي‌خواهد بعد از جام جهاني درباره اين پيشنهادها تصميم بگيرد.

عليرضا جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، در خصوص ديدار 3 روز پيش تيم نايمخن برابر کامبور که با تساوي يک - يک به پايان رسيد عنوان کرد: دوباره در زمين خودمان نتوانستيم به پيروزي برسيم و متاسفانه مساوي کرديم.

وي درباره اينکه با اين شرايط نايمخن همچنان جزو گزينه‌هاي سقوط است، گفت: متاسفانه همين طور است و همچنان خطر سقوط را حس مي‌کنيم. 2 هفته در زمين خودمان بازي مي‌کرديم و اين فرصت را داشتيم که کمي از انتهاي جدول فاصله بگيريم. در بازي با کامبور هم نمايش خوبي داشتيم و گل اول را هم به ثمر رسانديم اما يک گل بد خورديم و در نيمه دوم نتوانستيم گلي بزنيم تا اين بازي مساوي به پايان برسد.

جهانبخش که در اين بازي در 45 دقيقه نخست بازي کرد، در خصوص عملکردش اظهار داشت: در نيمه اول که بازي با نتيجه يک - يک به اتمام رسيد تمام تلاشم را کردم تا به تيمم کمک کنم. تعويض من هم يک تعويض تاکتيکي بود اما تغييري که ايجاد شد در روند بازي چندان تفاوتي ايجاد نکرد. اين نظر سرمربي تيم بود که تعويض شوم اما با توجه به شرايطي که داشتم فکر مي‌کنم عملکردم بد نبود.

بازيکن نايمخن با بيان اينکه تيمش همچنان براي ماندن در ليگ هلند موسوم به اردويژه شانس دارد، افزود: قانون ليگ هلند به اين شکل است که تيم هجدهم جدول به صورت مستقيم به ليگ پايين‌تر سقوط مي‌کند و تيم شانزدهم و هفدهم جدول بايد در ديدار پلي‌آف حضور پيدا کنند. کار ما براي ماندن قطعي در ليگ سخت شد اما با توجه به اينکه در رتبه هفدهم جدول هستيم و فاصله‌مان با تيم آخر 3 امتياز است شانس داريم که در پلي‌آف حضور پيدا کنيم.

وي در خصوص 3 بازي پاياني نايمخن در اردويژه خاطرنشان کرد: بازي‌هاي سختي پيش‌رو داريم. بايد ابتدا رودرروي AZ قرار بگيريم که اکنون در رتبه هفتم جدول است. ديدار بعدي ما با اف‌سي توئنته است که همچنان براي نايب قهرماني مي‌جنگد و در آخرين ديدار هم بايد در آمستردام برابر آژاکس بازي کنيم. برابر اين تيم‌ها راهي جز نتيجه گرفتن نداريم و بايد برنده شويم تا با حفظ فاصله خود حداقل بتوانيم به ديدار پلي‌آف راه پيدا کنيم.

جهانبخش که به نظر مي‌رسد از آژاکس و چند تيم مطرح ليگ هلند پيشنهاد دارد در پاسخ به اين سؤال که به ديدار با آژاکس نگاه ويژه‌اي داري يا نه؟ گفت: ديدار با آژاکس آخرين ديدار ما در آمستردام خواهد بود که بازي جالب و سختي به نظر مي‌رسد. اگر آنها هفته آينده بازي خود را ببرند صددرصد قهرمان مي‌شوند که شايد کار براي ما زياد سخت نشود و قاعدتاً مي‌توانيم برابر آنها به پيروزي فکر کنيم.

مهاجم ايراني نايمخن با بيان اينکه مطمئناً ديدار با آژاکس در آينده خودش هم تاثير دارد، اظهار داشت: اکنون در شرايطي هستيم که به هيچ وجه به ديدار با آژاکس به خودم و مسائل شخصي فکر نمي‌کنم چون تيم مهم‌تر است. مطمئناً اگر عملکرد خوبي داشته باشم روي تيم هم تاثير مي‌گذارد و سعي مي‌کنم در 3 بازي آينده نيز بهترين عملکردم را داشته باشم.

وي در خصوص اينکه پيشنهاد آژاکس اکنون تا چه اندازه جدي شده است، گفت: واقعيت اين است آنها هنوز به صورت جدي با باشگاه نايمخن وارد مذاکره نشده‌اند و اکنون شرايط مذاکره نيست. خودم هم بايد شرايط را بيشتر بسنجم و فعلا تمرکزم روي 3 بازي باقي مانده نايمخن است. اولين فصل است که به ليگ هلند آمده‌ام و ابتدا بايد ببينم وضعيت نايمخن چه مي‌شود و مطمئناً عملکردم با تيم ملي در جام جهاني هم تاثير بسزايي در آينده من خواهد داشت. بايد با در نظر گرفتن اين مسائل درباره آينده تصميم بگيرم.

جهانبخش در ادامه گفت‌وگو با تسنيم، با بيان اينکه 2 سال ديگر با نايمخن قرارداد دارد، خاطرنشان کرد: واقعيت اين است چند تيم ديگر در هلند با مديربرنامه‌هايم صحبت‌هايي انجام داده‌اند اما اين صحبت‌ها جدي نشده و پيشنهادها بايد از طريق باشگاه بررسي شود. در حال حاضر خودم قصد ندارم به صورت قطعي به پيشنهادي پاسخ دهم و بعد از جام جهاني تصميم خواهم گرفت. چون 2،3 پيشنهاد هم از خارج ليگ هلند دارم و بايد تمام جوانب را در نظر بگيرم.

مهاجم تيم ملي در خصوص اينکه يکي از پيشنهادهاي خارج از ليگ هلند، پيشنهاد منچستريونايتد است يا نه، گفت: در خصوص منچستريونايتد هم صحبتي شده بود اما اين مسئله بيشتر گمانه‌زني رسانه‌اي است و اينطور به نظر مي‌رسد که بعد از جام جهاني پيشنهادهاي اينچنيني برسد اما هنوز حضور قطعي‌ام در تيمي مشخص نشده است.

وي ادامه داد: پيشنهاد منچستريونايتد و گمانه‌زني‌هايي که در اين خصوص مي‌شود به خاطر ارتباط خوب فوتبال انگليس و هلند است که تاکنون بازيکنان زيادي از ليگ هلند به ليگ برتر انگليس راه پيدا کرده‌اند. به نظر خودم حضور در جام جهاني تاثير بسزايي در اين پيشنهادها دارد.

جهانبخش با اشاره به پيشنهاد آرسنال به سردار آزمون تصريح کرد: وقتي شنيدم سردار آزمون از آرسنال و چند تيم ديگر پيشنهاد دارد خيلي خوشحال شدم. مطمئناً او پتانسيل بالايي دارد و مي‌تواند به تيم‌هاي بزرگ دنيا برود.

«فکر مي‌کني به همراه سردار آزمون بتوانيد فصل آيند در 2 تيم مطرح ليگ برتر انگليس حضور داشته باشيد؟» مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سؤال عنوان کرد: قطعاً هيچ چيز نشد ندارد. هدفم رسيدن به تيم‌هاي بزرگ دنيا است و سردار هم همين هدف را دنبال مي‌کند. اگر بتوانيم به تيم‌هاي بزرگ دنيا برويم افتخار بزرگي براي ايران خواهد بود و مطمئناً اين موضوع مي‌تواند به نسل آينده فوتبال ايران هم کمک کند. من تمام تلاشم را براي اين مسئله خواهم کرد و سردار آزمون هم خيلي مي‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

تيم ملي فوتبال کشورمان در جام ملت‌هاي 2015 آسيا در استراليا با قطر، امارات و بحرين همگروه شد. جهانبخش در خصوص اين گروه اظهار داشت: اين جام ملت‌ها تاثيرات زيادي روي فوتبال ما خواهد گذاشت و ما مي‌توانيم با حضور کي‌روش در اين مسابقات نتايج خوبي بگيريم و حتي به قهرماني برسيم. در گروهي هم که قرار گرفته‌ايم شرايط خوب است و رقابت‌هاي خاصي پيش‌رو داريم، چون هميشه برابر اين تيم‌ها با انرژي 2 برابر بازي کرديم و انگيزه بيشتري براي اين 3 تيم داشتيم.

وي تاکيد کرد: مي‌توانيم در جام ملت‌هاي 2015 حضور خوبي داشته باشيم. با بازيکنان جواني که کي‌روش به ترکيب تيم ملي اضافه کرده خون تازه‌اي به تيم ملي تزريق شده که اين کمک حال ما خواهد بود.

جهانبخش درباره صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش در کنفرانس خبري‌اش مبني بر اينکه تيم ملي به بازيکناني چون او، آزمون و دژاگه نياز دارد که تجربه بازي در اروپا و فوتبال بين‌المللي را داشته باشند، گفت: اين نظر لطف آقاي کي‌روش است. قطعاً سرمربي تيم ملي به دليل سطح تمريني اروپا و امکانات تمريني بهتري که در اينجا وجود دارد اين صحبت را انجام داده است. شرايط اروپا به بازيکنان کمک مي‌کند تا دغدغه‌اي به جزء فوتبال نداشته باشند. همچنين آقاي کي‌روش سطح کيفيتي بازي در اروپا و يادگيري تاکتيک‌ها را هم در نظر مي‌گيرند.

مهاجم تيم ملي تصريح کرد: مطمئناًٌ تمام بازيکناني که به تيم ملي دعوت مي‌شوند بازيکنان خوبي هستند و همه آنها مي‌توانند به تيم ملي کمک کند. اينکه کي‌روش روي چنين مسائلي زياد تاکيد مي‌کند هم به دليل سطح فوتبال اروپاست.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/19 13:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن