تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813267341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیون مسافرنوروزی دراستان بوشهر اقامت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک میلیون مسافرنوروزی دراستان بوشهر اقامت کردند بوشهر- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: امسال در تعطیلات نوروزی یک میلیون نفر مسافر در این استان اقامت کردند.


محمد ابراهیم فروزانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس آمار سازمان حمل و نقل و پایانه ها، استان بوشهر جزو استان های پرتردد کشور در تعطیلات نوروزی بوده است.
وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت یک میلیون نفری استان بوشهر، این استان به اندازه جمعیتش در تعطیلات نوروزی امسال میهمان پذیری داشته است.
فروزانی ادامه داد: براساس مصوبه هیات دولت ستاد هماهنگی سفر با هدف شناسایی زیرساخت ها، خدمات و برنامه ریزی برای همه روزهای سال جایگزین ستاد تسهیلات نوروزی شده است.
وی یادآور شد: براین اساس امکان برنامه ریزی برای برخی از فصل های سال از جمله تابستان در استان بوشهر که به علت گرمی هوا فصل کم مسافر به شمار می رود و جاهایی که کمتر مورد توجه میهمانان قرار دارد برنامه ریزی برای افزایش کمی مسافر و پراکندگی مناسب در سطح این استان به وجود می آید.
فروزانی اظهارکرد: همچنین براین اساس امکان استفاده از ظرفیت بی نظیر تاریخی و طبیعی استان بوشهر برای جذب مسافر ایجاد خواهدشد.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی مناسب در ستاد هماهنگی سفر به سمتی حرکت می کنیم که بازآوری برای اقتصاد استان و بخش خصوصی فراهم شود.
فروزانی گفت: براین اساس انگیزهسرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه زیرساختی و تاسیسات روبنایی بیشتر و محدود به تعطیلات نوروز نمی شود.
وی یادآور شد: در نوروز امسال دو هزار نفر از موزه مردم شناسی، چهار هزار نفر از موزه دریانوردی و 40 هزار نفر از موزه شهید رییسعلی دلواری در استان بوشهر بازدید کردند. ک/3
629/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن