تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815271145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشودگي 50 درصدي جرائم ديرکرد عوارض نوسازي شهروندان خوش حساب منطقه 7


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۱۲ب.ظ)
بخشودگي 50 درصدي جرائم ديرکرد عوارض نوسازي شهروندان خوش حساب منطقه 7 رييس اداره درآمد و نوسازي شهرداري منطقه 7 از بخشودگي 50 درصدي جرائم ديرکرد عوارض معوق نوسازي شهروندان خوش حساب منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، داريوش فولادي با بيان مطلب فوق گفت: با هدف خدمت رساني به شهروندان و ترغيب آنها براي تسريع پرداخت و تسويه عوارض نوسازي خود طبق بخشنامه ي ابلاغي از سوي شهرداري تهران، به اشخاصي که عوارض نوسازي سال 92 خود را به صورت يک جا پرداخت کنند، 50 درصد بخشودگي به جرائم عوارض نوسازي آنها تعلق خواهد گرفت.
وي در ادامه با اشاره به وجود بخش اعظم بافت هاي فرسوده منطقه 7 در نواحي يک، دو و پنج تأکيد کرد: بسترسازي و اجراي طرح نوسازي بافت هاي فرسوده، مستلزم جذب سرمايه گذار براي مشارکت در ساخت و سازها است و عزم ملي را طلب مي کند.
فولادي همچنين از صدور پروانه ساختماني تجميع شده بافت فرسوده در سال هاي 89 تا 91 در سطح منطقه 7 خبر داد و گفت: هماهنگي مديران شهرسازي با دفاتر مشارکت و نوسازي، اطلاع رساني به هنگام و آگاه سازي شهروندان در خصوص بافت هاي فرسوده نقش به سزايي در تسريع اجراي طرح نوسازي بافت هاي فرسوده دارد.
رييس اداره درآمد و نوسازي منطقه 7 در پايان با بيان اينکه مديريت شهري با ارائه تسهيلاتي از قبيل اعطاي تراکم تشويقي، مجوز افزايش طبقات و معافيت عوارض، نقش مهمي در ترغيب ساکنان بافتهاي فرسوده براي ساخت و تجميع دارد، يادآور شد: در سال جاري اداره درآمد و نوسازي منطقه در نظر دارد در فصل همدلي با تلاش و پيگيري هاي مستمر در جهت تحقق شعار مديريت جهادي و جلب رضايت شهروندان گام بردارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن