تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805541241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد و معیشت مردم از دغدغه های رهبری در سال های اخیر بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد و معیشت مردم از دغدغه های رهبری در سال های اخیر بوده است گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مسائل اقتصادی کشور و بحث معیشت مردم از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری در سال های اخیر بوده است.


ˈعلی اصغر طهماسبیˈ روز سه شنبه در اولین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سال 93 اظهار کرد: نام گذاری سال های اخیر با عناوین اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و سال 93 نیز به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و پیرو این نام گذاری ها، مطرح کردن بحث اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، نشان از تأکید ایشان بر اهمیت مسائل اقتصاد داخلی و معیشت مردم دارد.
وی ادامه داد: برجسته سازی نقش مسائل اقتصادی در رویکرد مقام معظم رهبری در سال های اخیر و در دهه اول انقلاب توسط امام راحل، نشان از تأکید بر خودکفایی و اهمیت حمایت از تولیدات داخلی دارد که همه ما باید به آن اهتمام داشته باشیم.
طهماسبی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال های اخیر عمیقاً به مسئله حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اهمیت تولیدات داخلی پرداخته اند و جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان ها در مسیر پیروی از منویات مقام معظم رهبری تشکیل می شود تا بتوانیم با ارائه راهکارهای کارشناسی تولیدات داخلی را بیش از گذشته دریابیم.
وی اقتصاد مقاومتی را ارجحیت بخشی به تولیدات داخلی، رفع دغدغه های مردم و فعال سازی توانمندی های داخلی کشور دانست و گفت: مردم ما به لحاظ فکر برتر در دنیا بی نظیرند و موفقیت هایی که در تولید علم، فن آوری صلح آمیز هسته ای و نانوتکنولوژی به دست آورده ایم، نشان دهنده این موضوع است که ایرانی همواره توانسته است فعل خواستن را صرف کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تأکید کرد: نگرانی امروز امریکا و هم پیمانانش و تمام فشارهایی که بر ما وارد می کنند بابت دستیابی جمهوری اسلامی ایران به انرژی هسته ای نیست بلکه به خاطر دستیابی جوانان فرهیخته ایرانی به این دانش است که توانسته با عبور از خطوط قرمز آن ها دانش هسته ای را در ایران اسلامی بومی سازی کند.
وی در ادامه یادآور شد: کشور ما از پیشینه بالای فرهنگی و هنری در جهان برخوردار است و باید از این پیشینه غنی و استعداد الهی نهایت بهره برداری را به عمل آوریم و به دنبال گمشده های خود در آن سوی مرزها نباشیم.
طهماسبی اظهار کرد: امروز سیل عظیمی از اجناس بی کیفیت خارجی از بازارهای مرزی و مناطق آزاد به شهرهای ما سرازیر می شود و مردم به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب و باورهای غلط فرهنگی اقدام به خرید این اجناس می کنند، حال آن که مشابه ایرانی همین محصولات که به مراتب از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های خارجی آن برخوردار است در بازار، با تقاضای کمتری مواجه می شوند.
وی با بیان این که مبارزه با قاچاق کالا باید از مبادی ورودی و در سرچشمه توزیع صورت گیرد خاطرنشان کرد: زمانی می توانیم حماسه اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری را تمام و کمال به منصه ظهور برسانیم که بزرگترین مانع پیش روی اقتصاد سالم را که همان بحث قاچاق است، از پیش رو برداریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: باید از تمامی ظرفیت های کشور در این راه بهره مند شویم، مسئولان نظام تا نیروهای نظامی و انتظامی، مرزبانی، بسیج، مردم و رسانه های گفتاری و نوشتاری، خبرگزاری ها و خاصه رسانه ملی که می توانند نقش پررنگی در اطلاع رسانی مناسب داشته باشند باید پای کار بیایند تا با همکاری هم بتوانیم به مقابله جدی با این معضل اقتصادی بپردازیم.
طهماسبی در پایان بر حضور مستمر در جلسات، تشکیل کارگروه های آموزشی در دستگاه های مرتبط ، تعامل و همکاری هر چه بیش تر دستگاه های عضو ستاد با دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، معرفی کارشناس رابط دستگاه ها به دبیرخانه و بازخوانی قانون جامع قاچاق کالا و ارز کشور و ارائه نقطه نظرات کارشناسانه در این خصوص تأکید کرد.
602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن