تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815161817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک روس‌زبان نخست‌وزیر اسراییل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: یک روس‌زبان نخست‌وزیر اسراییل می‌شود
وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی دیروز تلویحا از احتمال تلاش خود برای رسیدن به نخست‌وزیری خبر داد و گفت در اسرائیل باید انتخابات زودهنگام برگزار شود.
فارس: روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» نوشت: «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه اسرائیل روز یکشنبه گفت به زودی یک روس‌زبان نخست‌وزیر می‌شود.

جروزالم‌پست به نقل از یک منبع نزدیک به لیبرمن نوشته است که منظور وی از این اظهارات خود او بوده و این موضوع نشان می‌دهد که وی قصد دارد برای رسیدن به نخست‌وزیری تلاش کند.

لیبرمن که یکی از تندروترین وزرای کابینه رژیم‌صهیونیستی به شمار می‌آید، روس‌تبار بوده و رهبری حزب «اسرائیل بیتنا» را بر عهده دارد. این حزب راستگرا در انتخابات پارلمانی سال 2013 با حزب «لیکود» به رهبری «بنیامین نتانیاهو» لیست مشترک داد و پس از آن در کابینه ائتلافی حضور یافت.

وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی که دیروز با روزنامه «جروزالم‌پست» گفت‌وگو می‌کرد، گفت ترجیح می‌دهد به جای ترمیم کابینه و یا بازگشت به طرح مذاکرات سازش مورد حمایت آمریکا، انتخابات زودهنگام پارلمانی برگزار شود.

در چند هفته اخیر گروهی از وزرای راستگرای کابینه نتانیاهو اعلام کردند در صورتی که چهارمین گروه از اسرای فلسطینی در چارچوب مذاکرات سازش آزاد شوند، از کابینه کناره‌گیری می‌کنند. همین موضوع بحث احتمال ترمیم کابینه ائتلافی یا برگزاری انتخابات زودهنگام را مطرح کرد. اسرائیل تاکنون از آزادی اسرا خودداری کرده و همین امر مذاکرات سازش را نیز با مانع جدی مواجه کرده است.

لیبرمن دیروز در جمع یهودیان روس‌تبار هم بار دیگر تلویحا از احتمال تلاش برای رسیدن به نخست‌وزیری خبر داده و گفت: «تنها در اسرائیل است که یک مهاجر جوان روس می‌تواند در عرض 20 سال وزیر خارجه شود... به زودی ما یک نخست‌وزیر روس زبان هم خواهیم داشت.»





تاریخ انتشار: 19 فروردين 1393 - 11:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن