تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820064781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی آموزشی فرهنگی افراد تحت پوشش کمیته امداد در قم برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اردوی آموزشی فرهنگی افراد تحت پوشش کمیته امداد در قم برگزار می شود سمنان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: برای بیش از 150 نفر از گروه هدف برنامه اردوی آموزشی، فرهنگی و اقتصادی در نظر گرفته شده که اواخر فروردین در استان قم برگزار می شود.


ˈنجفعلی انتظاریˈ روز دوشنبه در نشستی با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان بر توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی زنان سرپرست خانواده تاکید کرد.
وی با اشاره به نقش زنان در تربیت فرزندان، خانواده و جایگاه زنان در اجتماع، به فعالیت و اقدامات انجام شده از سوی حوزه های اشتغال، فرهنگی و حمایت این نهاد در ابعاد توانمند سازی و حمایت های اجتماعی اشاره کرد.
وی اظهار داشت: این نهاد برای این قشر که در قالب زنان سرپرست خانواده، دختران بازمانده از تحصیل و در شرایط ازدواج تحت پوشش کمیته هستند با برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی و آموزشی موفق شده است با شناسایی مشکلات، آنان را به توانمندی فکری، فرهنگی و اقتصادی برساند.
مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری سمنان نیز در این نشست با تاکید بر ارزش و جایگاه زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر تعامل و همکاری دفتر امور بانوان استانداری در پیگیری امور معیشتی و مشکلات زنان سرپرست خانوار تاکید کرد.
ˈزینب کرکه آبادیˈ با اشاره به تاکید استاندار سمنان که استحکام خانواده استحکام
جامعه را به دنبال دارد و تزلزل خانواده جامعه را دچار تزلزل می کند بر برنامه ریزی دقیق مسائل آموزش بانوان و اشتغال آنان با همکاری دستگاههای مرتبط تاکید کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان با قدردانی از تلاش حوزه های مختلف کمیته امداد استان سمنان در رسیدگی به امور معیشتی بانوان به ویژه زنان روستایی، آمادگی این دفتر را برای همکاری و تعامل بیش از پیش با نهاد کمیته امداد در ارتقای سطح فرهنگی و توانمندی این گروه از جامعه را اعلام کرد.
در این نشست معاون حمایت و سلامت کمیته امداد و نیز مدیر اداره فرهنگی کمیته امدادامام خمینی استان سمنان گزارشی از فعالیت و اقدامات انجام شده برای این قشر از جامعه که تجت پوشش این نهاد هستند بیان کردند.ک/1
599/608

: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن