تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806582575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه اسلامی مهندسین: قطعنامه پارلمان اروپا مداخله جویانه و سخیف بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جامعه اسلامی مهندسین: قطعنامه پارلمان اروپا مداخله جویانه و سخیف بود تهران - ایرنا - جامعه اسلامی مهندسین، قطعنامه پارلمان اروپا درباره ایران را مداخله جویانه، سخیف و بی ادبانه دانست و تاکید کرد که با این رفتارهای غیرحرفه ای تنها فضای بی اعتمادی برای ملت ایران تشدید می شود.


جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه ای که روز دوشنبه با امضای محمدرضا باهنر دبیر این این تشکل منتشر شد با محکوم کردن قطعنامه مداخله جویانه پارلمان اروپا، تاکید کرد که چنین قطعنامه هایی چیزی جز عیان شدن دروغگویی و غرض ورزی سردمداران بی خرد غربی و اروپایی را در بر ندارد.
این تشکل سیاسی با تاکید بر این که تنظیم کنندگان این قطعنامه شناخت کافی از ساختار اجتماعی ایران نداشته اند، آورده است: پارلمان اروپا در زبانی مداخله جویانه، انتخابات آزاد در ایران و به طور مشخص انتخابات ریاست جمهوری را غیر دموکراتیک و در تناقض با به اصطلاح موازین خود می خواند.
نویسندگان این بیانیه تاکید کردند که انتخابات در ایران بر مبنای مبانی دینی و الهی و مبتنی بر ارزش های والای انسانی و هم سو با قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران است.
این بیانیه می افزاید: این قطعنامه ضمن صحه گذاردن بر تقویت مذاکرات هسته ای و تاثیر مثبت و سازنده دیپلماسی فعال بر برنامه حل مناقشات بین المللی بخصوص مناقشه هسته ای، خارج از چهار چوب حرفه ای این برنامه، مسایلی نظیر حقوق بشر و زندانیان سیاسی و اعدام متهمین مواد مخدر و شکنجه و محاکمه ناعادلانه و مواردی این چنین را به طرزناشیانه ای با موضوع هسته ای در می آمیزد که چیزی جز پریشان گویی و بی خردی و غرض ورزی ایشان نیست.
جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد که ملت بصیر ایران، دموکراسی مورد نظر و پشتیبانی دولت های اروپایی و پارلمان برآمده از آن را که در بطن خود حامی تروریسم است، نمی پذیرد زیرا تنظیم کنندگان این قطعنامه، چشم خود را بر جنایت های آشکار رژیم غاصب صهیونیستی در زیر پا گذاشتن همه موازین انسانی و حقوق بشری وسردمدار بودن خشونت و افراطی گری بسته اند.
نویسندگان این بیانیه درباره افتتاح دفتر اتحادیه اروپا نیز تاکیدکردند: وظیفه اتحادیه اروپا در درجه نخست رسیدگی به اوضاع نابسمان اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی در جوامع خود و رعایت حقوق ملت خود و عدم حمایت از تروریست هایی است که این چنین هویدا خون مردم بی دفاع کشور های منطقه بویژه سوریه وافغانستان و عراق و لبنان را بر زمین می ریزند.
جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه خود می افزاید: تبیین نگرشی منفعت طلبانه نسبت به توسعه جامعه مدنی در ایران مداخله آشکار در حقوق ملتی است که بزرگترین جانفشانی ها و ازخود گذشتگی ها را در هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن در فرازهای گوناگون،با دفاع و صیانت از استقلال ارضی و قانون اساسی مترقی ایران اسلامی عیان کرده اند.
نویسندگان این بیانیه دولت های اروپایی و غربی بویژه مذاکره کنندگان هسته ای آنان را به اصلاح رویه های بی فرجام و زایل کننده تعامل سازنده فرا خواندند.
سیام**2025 ** 1418
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن